lieve pappie wil je dit ff lezen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lientie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 14:18

Je moet het gewoon anders doen:

Ik reed al jaren op de manege maar mocht nooit een eigen paard. Toen ben ik begonnen met een verzorgpaard. Helaas moest die nog zadelmak gemaakt worden. Maar goed, ik was allang blij een 'eigen' paardje te hebben. Mijn opa vond dit echter te gevaarlijk. Toen heeft mijn opa zelf een paard gekocht die ik moest verzorgen. Daarna was mijn vader ook weer aangestoken met het paardenvirus. We hebben sindsdien 4 paarden en 10 ponies gehad. Ik ga nu nog regelmatig met mijn vader het bos in.

Zorg dus eerst dat je een verzorgpaard krijgt!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:48

pappie pappie krijg ik een arabier???
nee
echt niet pappie pappie?
nee
oke, dan neem ik wel een gewone pony
???

moet lukken Haha!

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 17:01

Ze hebben het wel eens gepresteerd mij een pony te geven, nadat ze net naar de kapper waren geweest. LACHEN joh ik kon wel janken. Boos! Verdrietig

"Ja maar als je wat groter wordt zijn de jongens interessanter"

Inderdaad mijn vriend komt van een boerderij. MET paarden, en mijn eigen is NU in de maak (hoop ik tenminste dat het gelukt is). Van je schoonouders moet je het hebben!

Snelle_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:23

hmm is die rosa wel 9?

cool_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:43

Snelle_Belle schreef:
hmm is die rosa wel 9?

Ja denk het wel, hoezo denk je van niet dan?

bimmezs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:41

wat is dit dan weer Verward
hoebedoel pennymeisjes achtig

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:48

Kunnen we niet geld inzamelen voor Roza Haha!

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 00:01

kimmy schreef:
Kunnen we niet geld inzamelen voor Roza Haha!

Weet jij hoeveel meisjes van 9 jaar (of ergens daar in de buurt) een pony willen hebben?
Dan kun je nogal wat geld inzamelen.
Nee, dat kan niet.
Dan moet pappie maar een pony kopen.

Als ie dan een huis koopt met een stal en een weitje erbij dan kan de pony aan huis staan en hoeft ie in de winter niet in weer en wind naar de pony toe.
En dan moet er natuurlijk ook een bak aangelegd worden om in te rijden, en een binnenbak want anders kun je niet rijden als t erg slecht weer is.
En een pony in zn 1tje stallen is ook niet leuk voor de pony dus dan moet er nog een gezelschapspony komen.

Nee, zonder gekheid, als ik papa zou zijn zou ik zeggen dat ze eerst maar eens een tijdje een verzorgpony moet verzorgen om te kijken of ze het wel echt zo leuk vindt, ook na een half jaar ofzo.
Als dat goed gaat en pappie heeft er genoeg centjes voor kunnen ze eens voor een eigen pony gaan kijken.

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 07:41

Als ik de pappa van rosaq een goede tip mag geven, laat haar eerst maar eens op manegepony's rijden. Tegen de tijd dat ze genoeg ervaring heeft kan er altijd nog wel eens worden gekeken naar een pony. Waarschijnlijk kan er tegen die tijd zelfs beter gekeken worden naar een paard.

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 10:42

Nog steeds niet gelukt?
Bij mij duurde het een jaar of 5 voordat ik mijn ouders om had gepraat Vriendjes zijn? .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:14

Bij mij duurde het 4 jaar. Toen ging mijn vader zelf rijden en wilde hij ook graag een paard Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:23

Mmmh...mij is het nooit gelukt , dus heb ik er zelf maar 1 gekocht Haha!

Heeft pappa dit al gelezen eigenlijk Lachen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:01

Papa van Rosa: koop nou een pony voor dat kind. Weet je straks tenminste waar ze uithangt!

Al die zeikerds hierboven zitten gewoon hun eigen frustratie dat zij nooit een pony hadden op die leeftijd af te reageren!

Snelle_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:36

cool_girl"]
[quote="Snelle_Belle schreef:
hmm is die rosa wel 9?

Ja denk het wel, hoezo denk je van niet dan?
[/quote]

zo aan de teksten te lezen die ze allemaal al heeft geschreven bij andere topics

rosaq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 17:22

ja ik ben idd 9 ja!!!

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:29

en heb je al een pony gekregen? waar woon je ? mag je wel een keer op jupi Haha!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 19:35

Aaaah toe papa,
GEEF HAAR DIE PONY!!!!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:07

Jongens, het is een kinderlines site... wake up please! En laat dat kind nou lekker. Hoe was jij dan toen je 9 was? Ik weet het wel hoor, boven elk verlanglijstje stond pony en op plaats 2 stond paard. Elk jaar, elke Sinterklaas, met Kerst, met andere verjaardagen. ALTIJD. In mijn schoen legde ik briefjes voor de Sint (is ong vanaf mijn 5e) met smeekbedes om ponys en paarden. Mijn zus mocht een geit en oh wat was ik jaloers, tuurlijk wilde ik een pony, maar als een geit kon, dan kon een pony óók!
Ik heb het opgegeven toen ik 11/12 was en toen gingen we verhuizen en kwam na lang keihard m'n best doen en nog twintigduizend smeekbedes eindelijk dat paard. In de afgelopen 8 jaar heb ik niets anders gedaan dan dagelijks smeken en bidden of dat beest maar mocht blijven. En nog elke dag kan ik het niet geloven dat hij er nog steeds is!
En dan mag dit nog zo pennymeisjes-achtig zijn, volgens mij zijn wij diep van binnen allemaal hetzelfde alleen hebben wij de guts niet om het toe te geven en zulke smeekbedes open en bloot te doen ipv elk jaar stiekem hopen op die roze wolk terwijl je je verlanglijstje schrijft.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:51

Laui! schreef:
Jongens, het is een kinderlines site... wake up please! En laat dat kind nou lekker. Hoe was jij dan toen je 9 was? Ik weet het wel hoor, boven elk verlanglijstje stond pony en op plaats 2 stond paard. Elk jaar, elke Sinterklaas, met Kerst, met andere verjaardagen. ALTIJD.

Dat staat bij mij nu nog bovenaan hoor Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 08:50

En als je er eentje hebt, dan wil je er twee, en als je er twee hebt wil je er drie...Haha!

En als het de pony of het paard niet is wat bovenaan de lijst staat is het wel de trailer, of de boerderij met voldoende land om je paardje aan huis te houden enz.

Er is altijd wel wat te wensen....

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:23

precies en wat wensen wij wel allemaal niet.
Dit is haar grootste wens laat haar.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:34

ik denk dat het merendeel van deze mensen hier positief reageert (of ben ik nu zoooo naief?) ik iig wel. we proberen langs de ene kant met ietwat sarcasme soms háár om te praten, langs de andere kant geloof ik dat we gewoon proberen te helpen.
oke ik ben dus naief. ik wou gewoon helpen. ik doe het zo, en alles wat ik las heb ik ook geprobeerd, daarmee... Lachen
en same answer als jacksel Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:30

Dat is ook heel fijn, maar de paar mensen die in twijfel gaan trekken, dat vind ik op zn zachtst gezegd erg misselijk.
Dus: kom op pa, geef haar die pony!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:49

Je vader moet ook gaan rijden kun je samen een paard nemen!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:52

Laui! schreef:
Dat is ook heel fijn, maar de paar mensen die in twijfel gaan trekken, dat vind ik op zn zachtst gezegd erg misselijk.
Dus: kom op pa, geef haar die pony!

zo bedoelde ik het niet, sorry rosaq
Natuurlijk mag ze een pony, er is niks leukers dan een pony!
het is alleen wel veel werk.
Maar papa van rosa, geef dr maar een pony hoor, paardenmeisjes zijn veel lievere kinderen Haha!
En ze krijgen er verantwoordelijkheidsgevoel van en ze worden van de straat gehouden.
genoeg voordelen?
de nadelen: zijn er geen Haha!

met andere woorden: een kind kan niet zonder een pony Haha!