CGJ12 schreef:voorlopig mijn laatste bijdrage hier (om de anderen niet te veel te stressen......)
Dit topic geloof je toch nooit.........
Van plan zijn om een manege te kopen met 78 boxen.......en geen benul hebben van de prijs die je gaat vragen.
Ga eerst maar ff bij de plaatselijke Rabobank langs zou ik zo zeggen. De hypotheek-accountmanager rekent je zo uit wat een box moet gaan opbrengen. En als die manege ECHT bestaat zijn er vast en zeker al bestaande jaarrekeningen van...........
einde bijdrage mijnerzijds.
Sorry hoor, maar waar slaat deze reactie nou weer op!? Tuurlijk hadden wij al een prijs in gedachten! Alleen wilden wij even kijken of deze een beetje overeen komt! Tot nu toe zijn het iid alleen maar plannen (die waarschijnlijk uitgevoerd worden). We hebben al met de gemeente overlegd en er zijn genoeg mogelijkheden. We hebben ook nog iemand achter ons staan, maar zoals ik al zei: we oriënteren ons een beetje. En als iemand dit geen serieus topic vindt, kan diegene beter helemaal zijn/haar mond houden. Sorry hoor, maar dit moest er even uit!
)
, ik weet dat je het kunt en als je er zelf in blijft geloven komt het zeker uit.....