Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Prisca schreef:pff topic 10.001 over dit....WHY??.
Zal je zeggen het is mogelijk alleen zit er vaak niets bij of dat is ook troep.
We verwachten een hele koude winter en ik wil dus perse een binnenbak erbij om mijn paard ook met slechter weer gewoon beweging te geven.
Stallen met beide goede mogelijkheden wat gezellig is en ook nog betaalbaar is echt een spelt in een hooiberg. En dan ook nog op 25 minuten rijden van huis.
Er waren er meer maar of ze hebben moeten inleveren of ze laten het land niet meer kapot lopen.
AndreaB schreef:Maar...is er iemand in de Randstad die ook beiden heeft kunnen vinden? Dus lekker buiten met onbeperkt ruwvoer ÉN een goed te rijden bak om in te trainen?
x_Katja_x schreef:AndreaB schreef:Maar...is er iemand in de Randstad die ook beiden heeft kunnen vinden? Dus lekker buiten met onbeperkt ruwvoer ÉN een goed te rijden bak om in te trainen?
Dit vraag ik mij eerlijk gezegd ook af??? Een stuk wei vinden zal nergens echt moeilijk zijn..
Maar daar heb ik met mijn dressuurpaard weinig aan, waar ga ik dan trainen??
Dus ik denk dat mensen bedoelen dat ze hun paard wel graag in de winter ook graag wat uurtjes naar buiten willen maar wél met faciliteiten, en dié stallen zijn zeldzaam volgens mij..?
x_Katja_x schreef:AndreaB schreef:Maar...is er iemand in de Randstad die ook beiden heeft kunnen vinden? Dus lekker buiten met onbeperkt ruwvoer ÉN een goed te rijden bak om in te trainen?
Dit vraag ik mij eerlijk gezegd ook af??? Een stuk wei vinden zal nergens echt moeilijk zijn..
Dus ik denk dat mensen bedoelen dat ze hun paard wel graag in de winter ook graag wat uurtjes naar buiten willen maar wél met faciliteiten, en dié stallen zijn zeldzaam volgens mij..?
danneke80 schreef:[AndreaB schreef:Maar...is er iemand in de Randstad die ook beiden heeft kunnen vinden? Dus lekker buiten met onbeperkt ruwvoer ÉN een goed te rijden bak om in te trainen?
Prisca schreef:@duke
Op deze bodem zou ik niet graag willen trainen. En ook mijn paard zal het niet leuk vinden.
Ik sta nu op een erg fijne plek met een hoop geregel komt hij wel veel naar buiten in de winter. Alleen op de dagen dat ik er niet ben komt hij er wat minder uit tja is dan even niet anders. Ben allang blij dat ik op max 25 minn rijden mijn paard kan houden met mijn eissen van accomodatie.
met de verwachting deze winter zou ik niet alleen een buitenbak willen hebben. Blij ook dat ze bij ons de bak niet ter beschrikking stellen aan dit soort mensen.
Toch weet ik van een aantal mensen dat hun paard afgelopen winter een paar dagen niet hun stal uit konden...bak te hard en alles glad....welk paard heeft het nu slecht..
Prisca schreef:@duke
Op deze bodem zou ik niet graag willen trainen. En ook mijn paard zal het niet leuk vinden.
Ik sta nu op een erg fijne plek met een hoop geregel komt hij wel veel naar buiten in de winter. Alleen op de dagen dat ik er niet ben komt hij er wat minder uit tja is dan even niet anders. Ben allang blij dat ik op max 25 minn rijden mijn paard kan houden met mijn eissen van accomodatie.
met de verwachting deze winter zou ik niet alleen een buitenbak willen hebben. Blij ook dat ze bij ons de bak niet ter beschrikking stellen aan dit soort mensen.
Toch weet ik van een aantal mensen dat hun paard afgelopen winter een paar dagen niet hun stal uit konden...bak te hard en alles glad....welk paard heeft het nu slecht..
Prisca schreef:Gatverdamme wat een kapsones heb jij zeg!Blij ook dat ze bij ons de bak niet ter beschrikking stellen aan dit soort mensen.
Flosje446 schreef:Het komt dus neer op keuzes maken. Vind je het belangrijker dat je het hele jaar door kan rijden doordat je een binnenbak hebt of dat je paard het hele jaar door meer dan 8 uur per dag buitenstaat? Ik kies dan voor het buitenstaan en ik neem dan maar voor lief dat ik niet 365 dagen per jaar kan rijden.