Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Henkjan schreef:Veel bodembedekking er in gooien, en elke dag uitmesten. Scheelt je veel strooisel. Beter een paar pakken/plakken meer in het begin en tijdig bijstrooien ipv vaak een beetje er in doen.
djuulsie schreef:Henkjan schreef:Veel bodembedekking er in gooien, en elke dag uitmesten. Scheelt je veel strooisel. Beter een paar pakken/plakken meer in het begin en tijdig bijstrooien ipv vaak een beetje er in doen.
Of ik er nou 2 plakken of 2 balen bij gooi per dag... het resultaat de volgende dag is hetzelfde helaas...misschien toch maar eens met een vlasbodem proberen...
coontje1 schreef:Ook ik ga me aansluiten bij dit topic. Misschien nog mensen die een paar tips hebben. Ik heb een vieze smerige schimmel (ja ook dat nog) Hij heeft iedere dag een enorme bende in zijn stal. Geprobeerd om met strokorrels een bodem te maken, helaas niet gelukt. Resultaat, na bijna 3 maanden 500 euro aan strokorrels armer. Hij heeft ooit op stro gestaan, dat heeft mijn voorkeur, maar ik heb een pony ernaast staan met een zware longaandoening dus dat is ook geen optie. Nu staat hij op vlas en dat werkt ook voor geen meter. Iedere dag een grote bende. Ik heb proberen te potten, maar hij loopt alles iedere dag ondersteboven. Hij ligt er wel heerlijk in dus ik heb nu een kleur schimmel die niemand wil....
Zijn er mensen die een geniale oplossing hebben?
coontje1 schreef:Ook ik ga me aansluiten bij dit topic. Misschien nog mensen die een paar tips hebben. Ik heb een vieze smerige schimmel (ja ook dat nog) Hij heeft iedere dag een enorme bende in zijn stal. Geprobeerd om met strokorrels een bodem te maken, helaas niet gelukt. Resultaat, na bijna 3 maanden 500 euro aan strokorrels armer. Hij heeft ooit op stro gestaan, dat heeft mijn voorkeur, maar ik heb een pony ernaast staan met een zware longaandoening dus dat is ook geen optie. Nu staat hij op vlas en dat werkt ook voor geen meter. Iedere dag een grote bende. Ik heb proberen te potten, maar hij loopt alles iedere dag ondersteboven. Hij ligt er wel heerlijk in dus ik heb nu een kleur schimmel die niemand wil....
Zijn er mensen die een geniale oplossing hebben?