Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En hier in de omgeving ken ik alleen pensionstallen waarbij ze veel op stal staan, en zoals gezegd wil ik dat mijn Haf niet aandoen. Ook is het niet mogelijk de paarden te verhuizen naar een plek met andere paarden of met toezicht, aangezien ik ruim een jaar bezig geweest ben met het vinden van een plekje voor de zomer en dat ligt 10 km ver weg. Het is hier in de omgeving dus heel moeilijk aan een goed plekje te komen. Dat plekje waar we in de zomer staan is helaas niets voor de winter omdat er geen stalling is. Onze wei is van mijn vader, die helaas niet meer voor de paarden kan zorgen ivm lichamelijke klachten na een ongeval. Maar ik zou dus ook geen huuropbrengst kunnen krijgen van de wei, aangezien ik denk dat m'n vader dat dan zelf voor een groot deel wil
Een grote bult kuil is helaas ook geen optie, omdat m'n Haflinger daarvan wel eens bevangen is geraakt. Ik ben op zoek naar die systemen waardoor het water niet bevriest, maar ben bang dat dat bij ons lastig wordt omdat we geen wateraansluiting/leiding hebben, maar het regenwater opvangen. ElCamino schreef:ik ben helemaal niet aanvallend !!! Dat vat jij zo op, ik bedoel alleen maar dat ík het er wel voor over heb...verder geef je pas later verdere info en ik reageerde op je 1e post.
Maar als je me toch aanvallend vindt zeg ik dan maar zo: JIJ wilt paarden dus JIJ moet ervoor zorgen!
Als je iemand zoekt alleen om de klusjes op te knappen en niet te rijden geef dan een GOEDE vergoeding, wat lastig is als je geen baan hebt.
Gewoon omdat het toch tijdelijk is, lekker zelf vroeg op en laat thuis, is niet anders, veel succes met iemand zoeken dan....