|( ik weet het niet meer!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:43

Hoi,

Ik heb eens gezien dat ze bij een paard die dat ook deed (reden onbekent), een heining hebben gemaakt met aan de bovenkant een halve met naar binnen, beetje moeilijk uit te leggen, maar je ziet het ook wel eens bij 'heras'hekwerken en gevangenissen, maar dan geen prikkeldraad natuurlijk, het schijnt dat paarden angstig zijn om over iets heen te springen van hun kan op 'hangt'staat en wat dus aan de bovenkant breeder is dan boven, bij dat andere paard hielp het wel.
deze pinnen die op de orgineele heining kan schroeven kun je kopen bij de boerenbond, in verschillende lengtes.

heeel; veel suc6 gr. cissie

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 17:37

het is idd lekker makkelijk om te zeggen dat ik hem verkoop maar als ik hem verkoop en de andere eigenaren vinden dat niet erg maar na een tijd willen ze hem toch verkopen maar kunnen hem nergens plaatsen omdat iemand anders hem niet wil ben ik bang dat ze hem naar de slacht brengen want je hebt nou eenmaal van die mensen! En ik vind dat mijn paard al genoeg geleden heeft en wil dat ie z'n rest van z'n leven een goed leven heeft!! En ik heb de hoop erin dat het me gaat lukken om hem gewoon in een weiland te kunnen zetten zonder dat ie eruit springt.

Ik denk niet dat mijn paard eronder door gaat maarja je weet maar nooit!! Lijkt me wel lache om te zien!! Ik heb een keer meegemaakt bij ee verzorg paard dat ik het schrikdraad (de boveenste) op hing en net de onderste wilde pakken toen ie er zo onderdoor ervandoor ging gelukkig had ik een snelle reactie en had hem zo weer te pakken en ik had geluk dat het paard lief was want als ie wild deed was ik hem kwijt!

Dat bovenste deel naar binnen toe klinkt vreemd!! Ik heb het nog nooit bij paarden gezien maar misschien dat het helpt maarja dat word nog moeilijker dan het hek verhogen! :S

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:08

Annick schreef:
Hoi
Bij ons op stal hebben we ook een paard die dit doet, we hebben nu plastic lintjes om het draad heen gedaan en dat wapert en ze vindt het best wel eng die flapperende dingen, ze is nu al zeker een week er al niet overheen gesprongen , wie weet helpt het bij jou paard ook.
veel succes ermee

leuk ja die haifa, maar die springt over slootjes voornamelijk

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:32

runningkawa schreef:
En dan telde hij dus echt de stroom
tik...tik...tik, eronderdoor

en dan denken sommige mensen nog dat paarden niet slim zijn...

Heb je het inmiddels gevraagd aan de staleigenares? Ben eigenlijk wel benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:05

Jammer dat ik het niet op film heb, je lag helemaal in een deuk.
Vooral ook door de schijnheilge kop van hem
op de plaats van delict, schijnheilig staan grazen...op zand,
en dan pas eronder door glippen als je weg was.
Hij wist alleen niet dat je vanachter een raam toch alles zag *LOL*

En ik ben ook benieuwd of je het al gevraagd hebt

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 18:32

ik heb het nog niet gevraagd maar hoop het zondag te kunnen vragen want ik heb haar de laatste dagen weinig gezien en de paar sec dat ik haar zag dacht ik er ff niet aan Boos! Maar ik heb kluisters geprobeerd aan zijn achterbenen maar dat hielp ook niet dus heb nu alleen kluisters om maar dan aan z'n voorbenen dus gen halstertouw meer!! Had toch geen nut!!

Maar volgens mij is dat best leuk om te zien heo je paard eronder door gaat Haha! Ik wou dat ik mijn paard gefilmd had toen ie sprong!! Echt heel mooi!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 08:11

Ik ga tot grote spijt m'n paard toch verkopen. Dit niet alleen om het springen maar ook om het tijdgebrek want mijn paard moet gewoon veel meer bereden worden en daar heb ik de tijd er niet voor! Maar bedankt allemaal voor jullie reacties!