Die is volgens mij wel in spray en dat heb ik denk ik liever. Ga wel even kijken daar wat ik doe. Want die gel kan je niet voor glans gebruiken neem ik aan?
Ik gebruik de detangler nu enige tijd en wil niks anders meer qua antiklit.
Manen en staart blijven schoon ondanks de dikste bagger, ze zijn zo glad dat bagger geen kans heeft te blijven hangen. En je kamt het zo weer uit. Ook heb ik het laatst om het hoofd gesmeerd voor een fotoreportage van m'n pony, stofvrij en mooie highlights rond de ogen en de neus.
Winddancer
Geplaatst: 25-10-10 15:38
Dat kan natuurlijk ook
En niet te vergeten.....hij ruikt ook nog eens heeeeerlijk
Bij UHG kan je ook proefverpakkingen bestellen, is zo'n setje met verschillende dingen erin, die zijn ook niet te duur. Kan je daarna kijken wat je het beste bevalt!!!!
IK zweer bij Cowboy Magic...voor mij niets anders meer.
Bella_
Geplaatst: 28-10-10 18:48
Dat is toch precies het zelfde als MagicGel? Dat kun je gewoon in een winkel zoals welkoop kopen.. óf in de paarden winkel.
Gentle_Vival
Geplaatst: 28-10-10 19:05
Faringo schreef:
IK zweer bij Cowboy Magic...voor mij niets anders meer.
Amen! Geweldig spul, ik heb het ook altijd in mijn poetskoffer zitten, zowel de spray als de gel
Evelienepien
Geplaatst: 30-10-10 23:04
Als iemand toevallig nog interesse heeft in 4 x 427 ml shine iets van CM? Heb toen in overmachtige bui gekocht maar ben erachter gekomen dat het bij mijn pown niet zo werkt . Dan mot hij echt helemaal schoon zijn, wil ik geen vlekken krijgen en aangezien hij iedere dag op wei komt + ik geen wassert ben, ga ik ze dus niet gebruiken Is me teveel werk Wil ze wel echt graag kwijt want is zonde. 1 flesje is dus iets gebruikt maar rest niet. Kijk dan even in onderstaand verkooptopic
Ik gebruik het ook voor de manen en staart, mijn paard zijn staart is vrij dik maar met CM werkt het wel, alleen vind ik het moeilijk om het goed verdeeld te krijgen in de haren.....