Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Sint-Niklaas is Oost-Vlaanderen en niet Antwerpen.
Toen wij er geweest zijn kregen de paarden volop kuil en de meesten stonden goed in het vlees. Volgens mij koopt hij overal afdankers op, wat nogal wat handelaars doen. Mocht hij nu veel meer geld vragen voor die paarden kraaide er geen haan over maar hij valt gewoon op doordat ze goedkoop zijn.
skysari schreef:[img]een paard met droes rijd je toch niet,en dan ook nog tik geven als hij niet voldoende doorloopt?
Ook heb ik 2 mensen gezien die er paarden hebben gekocht,]
beide waren gespoten. [/img]
alleen een dieren ards kan zien of het werkelijk zo is . ik vind jou verhaal heel moeilijk te geloven meschien moet jij gewoon je hele verhaal der op zetten om het 1 en ander op te helderen want zo kom je eigenlijk niet geloofwaardig over (sorry maar het is gewoon zo)(jah joh jij hebt fantasie )Citaat:Loolapeloosa:wie weet was het wel iemand uit die bende ja,
denk niet dat hij in zn eentje handeld.
holly schreef:Een ras echte fries?Nee dat kan niet hij lijkt er alleen maar op.
Een mooie lipizaner?Waar is ie mooi dan?
Een hackney?Gekruist met wat?
En dan ook zo mooi af en toe de trailer op de achtergrond met zelfs een keer een paard erin die in een andere advertentie eronder staat.
Nee een manege kan je mij niet wijsmaken en de prijzen die hij vraagt,mmmm
Een raszuivere fries van 3 jaar oud voor maar 1750 euro?Whow zo goedkoop wil iedereen ze.En het zelfde met de lipi.
Arabsrulezz"]
[quote="skysari schreef:[img]een paard met droes rijd je toch niet,en dan ook nog tik geven als hij niet voldoende doorloopt?
Ook heb ik 2 mensen gezien die er paarden hebben gekocht,]
beide waren gespoten. [/img]
alleen een dieren ards kan zien of het werkelijk zo is . ik vind jou verhaal heel moeilijk te geloven meschien moet jij gewoon je hele verhaal der op zetten om het 1 en ander op te helderen want zo kom je eigenlijk niet geloofwaardig over (sorry maar het is gewoon zo)(jah joh jij hebt fantasie )Citaat:Loolapeloosa:wie weet was het wel iemand uit die bende ja,
denk niet dat hij in zn eentje handeld.
holly schreef:Dit is btw de lippi:
http://picserver.student.utwente.nl/get ... ?id=215341
De advertentie is toch maar veranderd in half lipizaner en het stukje is 100%gezond is ook enigzins wat veranderd.
ik zie niks in dit paardje hoor.Ik vind hem niet echt jovel
skysari schreef:by the way alle paarden stonden daar van de winter onder een deken ALLEMAAL !!!!!! dat kunje van de meeste manege paarden niet zegen .
. Er zijn er zat die heel gezond een winter zonder deken doorkomen.
Deze reden lijkt me er meer één voor een louche handelaar, dan dat hij begaand zou zijn met de paarden. Sugarmiss"]
[quote="skysari schreef:by the way alle paarden stonden daar van de winter onder een deken ALLEMAAL !!!!!! dat kunje van de meeste manege paarden niet zegen .
. Er zijn er zat die heel gezond een winter zonder deken doorkomen.
Deze reden lijkt me er meer één voor een louche handelaar, dan dat hij begaand zou zijn met de paarden.wechelshof schreef:op een belgisch forum (www.paardenforum.com) is over deze man ook al eindeloos gediskussieerd maar deze topics zijn verwijderd.
op www.paardentekoop.nl heb ik er ook al topics over gezien maar zijn ook verwijderd.
Zannekin schreef:Dekens kosten natuurlijk ook geld.
Vind het allemaal behoorlijk opgeklopt. Misschien gaan die paarden anders wel naar de slacht. Ik vind die Lippi alleen mager, zou een mooi paardje kunnen worden in goeie handen. Natuurlijk vraag je minder geld voor een paard in die conditie.
Antireclame en een handel proberen kapot te maken hoeft toch niet. Er zijn genoeg plaatsen waar paarden echt mishandeld worden, beter dat aanpakken.