1,5 jarige 's avonds alleen op stal zielig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_J

Re: 1,5 jarige 's avonds alleen op stal zielig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 08:36

@Supersambo: Ja dat ga ik ook doen. Hij komt in de opfok ook wel buiten, maar minder. Als ik hem zie spelen met zijn maatjes dan denk ik dat ik een slechte keus ( voor hem) maak als ik hem hierheen haal. In de opfok staat hij in de zomer ook 24/7 in het land. Dus heb besloten dat ik nog maar een jaartje vol moet houden, en niet zo egoistisch moet zijn :D
Die paddock is gewoon veeeel te klein. Hoorde gister dat er nog 2 paarden bijkomen, dus dan staan er 11 in. Ik vind dat onacceptabel voor mijn kleine mannetje.

RRteam

Re: 1,5 jarige 's avonds alleen op stal zielig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:45

Ik heb nu een bijna 2 jarige kwpner hengst die dus in de opfok erg verzwakt is geraakt .. ik heb hem dus naar huis gehaalt en hier heeft die zijn maatjes maar gaat dan ook gewoon net als de rest van 9 tot 5 naar buiten en dan met zijn allen opstal

belangrijk is dat een jong dier opgroeit met andere paarden en dan maakt het niks uit of het nu leeftijd genoten zijn of niet
hier staat die met een 9 jarige welsh bijna 2 jarige andere hengst en 3 jarige drumhorse en hij trekt naar ze allemaal ...