grotere hoeveelheid likit/sweetliks

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 23:58

Was ook mijn eerste reactie inderdaad :j .
Je kunt op genoeg dingen bezuinigen, maar IMO NIET op het ruwvoer van je paard. Als dat wel moet, vind ik persoonlijk dat je je paard (hoe moeilijk het ook is) moet verkopen..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 00:58

kehdra schreef:
ik houd me bij veel dingen ook stil, maar geen geld om je paard te voeren maar wel 20 dekjes opsommen in je profiel vind ik wel dusdanig erg dat ik het even kwijt moest...

wat ga je doen wanneer het stalseizoen langer duurt als verwacht? Krijgt je paard in de laatste maand dan gewoon niks?

Idd en dan in een topic dat over inzamelen voor een goed doel vragen of je wat gedoneerd kunt krijgen, maar wel veel dekjes hebben. Dan doe je toch iets verkeerd volgens mij. En bezuinigen op ruwvoer dat vind ik behoorlijk schokkend, dan zou ik bijna zeggen dat je beter geen paarden kunt houden :o

Maar goed, wellicht heeft de ts wel een andere reden.

doerakje

Re: grotere hoeveelheid likit/sweetliks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 10:51

UHHHHH ik ben niet de gene die bezuinigd op ruwvoer hoor!? Niet de ts door de war gaan halen met iemand die hier bezuinigd op zijn paarden want als iemand dat niet doet ben ik het.

Heb inmiddels zo een boredombreaker gehaald daar kan hij de likit bijna niet uit eten dus moet hij likken en doet hij veeeeeel langer mee dan een likit in houder

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 10:58

bumper schreef:
Mensen, hooi word nu super duur, dus onbeperkt ruwvoer geven lijkt me geen optie, sommige mensen kunnen dit dus niet betalen (ik dus ook niet...)
bouw af met al die lickits en ga over op een zoutsteen, zodat je paarden toch iets te likken hebben :)

:? Dus omdat het duurder wordt moeten ze maar minder gaan eten??? naja hier gaat het logisch denken net iets anders dus.
Daarbij likken paarden niet uit verveling, maar eerder om hun tekorten aan te vullen, zet ze op een volle goede wei met een liksteen en op een korte met liksteen, op die eerste wei zullen die van mij de liksteen zelfs niet bekijken. Dus als je paard genoeg binnenkrijgt via zn voer, heeft hij in principe geen liksteen nodig. De Likits zijn iets anders, die zijn gewoon lekker, en daar zullen ze dus met veel plezier van eten bij verveling. ;)

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 11:28

doerakje schreef:
UHHHHH ik ben niet de gene die bezuinigd op ruwvoer hoor!? Niet de ts door de war gaan halen met iemand die hier bezuinigd op zijn paarden want als iemand dat niet doet ben ik het.

Heb inmiddels zo een boredombreaker gehaald daar kan hij de likit bijna niet uit eten dus moet hij likken en doet hij veeeeeel langer mee dan een likit in houder

Nee hoor TS, ik heb in de gaten dat jij dat niet doet :D

Hoop dat met dit ding de grootschalige consumptie van lick-its is gestopt :)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 12:35

doerakje schreef:

Weet ik :D .

Maar ik denk dat wij met z'n allen nogal perplex waren van die persoon die dat wel doet :j .

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 22:16

bumper schreef:
Mensen, hooi word nu super duur, dus onbeperkt ruwvoer geven lijkt me geen optie, sommige mensen kunnen dit dus niet betalen (ik dus ook niet...)
bouw af met al die lickits en ga over op een zoutsteen, zodat je paarden toch iets te likken hebben :)

Ik quote even uit je profiel waar je opschept over hoeveel spullen je hebt:

Citaat:
Tja, je moet toch iets over hebben voor je pony

............... ik word er wel even stil van... het is dat je 13 bent, laten we het maar daarop houden