.Je kunt op genoeg dingen bezuinigen, maar IMO NIET op het ruwvoer van je paard. Als dat wel moet, vind ik persoonlijk dat je je paard (hoe moeilijk het ook is) moet verkopen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kehdra schreef:ik houd me bij veel dingen ook stil, maar geen geld om je paard te voeren maar wel 20 dekjes opsommen in je profiel vind ik wel dusdanig erg dat ik het even kwijt moest...
wat ga je doen wanneer het stalseizoen langer duurt als verwacht? Krijgt je paard in de laatste maand dan gewoon niks?
bumper schreef:Mensen, hooi word nu super duur, dus onbeperkt ruwvoer geven lijkt me geen optie, sommige mensen kunnen dit dus niet betalen (ik dus ook niet...)
bouw af met al die lickits en ga over op een zoutsteen, zodat je paarden toch iets te likken hebben
Dus omdat het duurder wordt moeten ze maar minder gaan eten??? naja hier gaat het logisch denken net iets anders dus.
doerakje schreef:UHHHHH ik ben niet de gene die bezuinigd op ruwvoer hoor!? Niet de ts door de war gaan halen met iemand die hier bezuinigd op zijn paarden want als iemand dat niet doet ben ik het.
Heb inmiddels zo een boredombreaker gehaald daar kan hij de likit bijna niet uit eten dus moet hij likken en doet hij veeeeeel langer mee dan een likit in houder

doerakje schreef:UHHHHH ik ben niet de gene die bezuinigd op ruwvoer hoor!? Niet de ts door de war gaan halen met iemand die hier bezuinigd op zijn paarden want als iemand dat niet doet ben ik het.
Heb inmiddels zo een boredombreaker gehaald daar kan hij de likit bijna niet uit eten dus moet hij likken en doet hij veeeeeel langer mee dan een likit in houder
.
. bumper schreef:Mensen, hooi word nu super duur, dus onbeperkt ruwvoer geven lijkt me geen optie, sommige mensen kunnen dit dus niet betalen (ik dus ook niet...)
bouw af met al die lickits en ga over op een zoutsteen, zodat je paarden toch iets te likken hebben
Citaat:Tja, je moet toch iets over hebben voor je pony