Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Botervlieg"]
[quote="*volcano* schreef:En meisjes die je uitmaken voor dierenbeul uitlachen, daar is niks mis mee toch??

Mijn nichtje heb ik later nog wel even verteld waarom het was, bovendien wist die de reden ook wel want die stond erbij toen Gol even lollig wilde zijn.)
*en dat denk ik natuurlijk nog steeds
*
annegti schreef:
Zie soms bij de stoplichten van die meisjes compleet in rijtenue, cap op, zweep in de hand enz. Als het stoplicht dan op groen springt krijgt de fiets een knalen dat lichtrijden op de fiets heb ik ook al wel eens gezien...
Zo geinig gezicht
Geweldig!!!
graciaxxx schreef:vroeger was er op woensdagmiddag les bij mij op stal. allemaal van dioe kleine kinderen dus. mijn verzorgpony (25 jaar oud) moest altijd meelopen. ze was door haar leeftijd wat stijfjes. die kinderen die allles wisten en konden joegen haar op in een zware bak en en lieten haar onder het zadel hele korte bochtes draaien. en wie kon die week met een kreupele pony stappen???? nou sorry hoor maar mede door dat geklooi is die pony nu nog stijver. en haar heup werkt ook niet helemaal meer mee. ik vind dat je die kliene kinderen niet alleen met een pony moet laten keutelen. en zeker niet met een oudje. nu zijn de lessen gestopt en de kinderen opgerot. en nu kan ze eindelijk genieten van haar oude dag maar dat mag onderhand wel want ze loopt tegen de dertig aan.
Jessica schreef:Jaja, jullie met je praatjes over Penny-meisjes maar geef het maar eerlijk toe, jullie waren vroeger net zo erg!
(...)
Ook touwtjes om je stuur binden deed ik vrij regelmatig maar dat fietste niet zo makkelijk kwam ik na een smak op de harde tegels wel achter.
Wij hadden 2 kleine crossterreintjes in de buurt waarop ik met mijn ijzeren ros overheen sjeesde, dan stelde ik mij voor dat ik aan cross country deed.
Ik deed vroeger NOG zoiets verschrikkelijks, als ik naar de manege reed op mijn witte fietsje hield ik mijn cap op mijn hoofd zodat ik aan iedereen kon laten zien dat IK op paardrijden zat. Ik had natuurlijk ook een broek en rijlaarzen aan maar aan mijn cap zagen ze dat ik zometeen ging rijden of gereden had. Daarmee verwerf je aanzien...dacht ik.

Verlichte zit er overheen. En die hele brede waren dan de wal (tsja, dat hadden we ook op mijn oude manege)
Vaak ook nog eens de avonturen uit de penny nagespeeld
)
). Dus wat deed ik, (wonende op een flat) pakte een grote plastic zak liep naar beneden, rende naar de zandbak schepte die hele zak vol met zand. Vervolgens weer naar boven klauteren. Aangekomen in mijn kamer knipte ik een vuiliszak open en deed daar het zand op. Vervolgens ging ik druk in de weer om letters te maken (sate-prikkers met papiertje). En hup ging barbie op het paard en kreeg les van Anky barbie hahaha gé wel dig!
kan er nu nog de slappe lach van krijgen haha.
, en liep ik zelf "galop" naar school ... zo veel zelfs dat het er wel erg ingeworteld is ... durf het nu nog te doen ... *SCHAAM* ... En met "vreugde" zie ik m'n dochter de zelfde dingen doen, maar zij heeft dan niet enkel de droom, maar ook de pony's
. Wat een gave jeugd moet zij nu hebben
(hoop ik toch). PennyBelgium dus

!
Onassis schreef:
Later hadden we twee verzorgmeisjes voor een pony, een tweeling (jaar of 15). Die kwamen heel vaak samen. Stond de een hoeven te krabbelen en de ander niks te doen. Zegt die een: he joh, jij kan ook wel iets doen, ze hebben nog wel een hoevenkrabber
*
) te knopen en zo te fietsen. Geen succes, dat kan ik jullie wel vertellen! En idd ook verlicht fietsen/rijden en de stoep als hindernis nemen.

Citaat:Ah, de goede oude tijd
ik klom dan in de boom en daar maakt ik dan van ijzerdraadjes stijgbeugeltjes in en aan de boomstan gewone teugels en daar zat ik dan de hele middag te licht rijden, maar afstappen was wel lastig (ik donderde met regelmaat uit de boom)
als ik bij m'n oom en tante was (die hebben stallen maar geen paarden) dan ging ik altijd de hele stal schoon maken en dan kregen de paarden bix en dan ging ik m'n nichtje van 6 inspannen en dan moest die wel 20 rondjes door het weiland lopen![]()