Geen cijfers bijv. van de hoeveelheid mensen die het spul er met de hand of een raar , veel te klein, maar speciaal daarvoor verkocht vorkje eruit verwijderen terwijl we toch weten dat men de boel dan flink kan verergeren.....
Maar je hebt gelijk, vroeger stond ik ik ook met handschoenen paardenbloemrozetten te verwijderen.
De kriebels krijg ik wel omdat het nog steeds moeilijk blijkt te zijn de kruiskruiden te herkennen en er dus soms ten onrechte planten blijven staan en ten onrechte worden verwijderd
Zoals in dit geval de verwarring met boerenwormkruid en JKK
Als ik steeds weer lees dat mensen denken met een ander plantje van doen te hebben terwijl het wel jkk is....
Als ik dan weet dat we hier al jaren mee bezig zijn JKK en aanverwante onder de aandacht te brengen bij hoofdzakelijk de paardenmensen.... ja....dan krijg ik toch echt wat kriebels....
Ik vraag me dan af wat we nu nog meer kunnen doen, of kunnen verbeteren want het blijkt dat we nog lang niet genoeg mensen hebben bereikt....
Niet persoonlijk bedoeld dus, ik geloofde zelf enkele jaren geleden ook nog hele rare dingen over JKK

wel goed me handen daarna goed gewassen