Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Calanddra schreef:Johanna59 schreef:Stal twee is een dief van zijn eigen portemonnee.
Jouw paard kost hem dan geld. En dat kan natuurlijk nooit.
Verder zou ik voor veiligheid gaan en zekerheid. Krijg je bij stal twee een contract?
Waar slaat deze reactie nou op?![]()
Sinds wanneer kun je geen veiligheid en zekerheid krijgen op een kleine prive stal?
Ik ben ook voor stal 2, hoef er niet eens over na te denken. Je paard is degene die er de hele dag staat en zijnw elzijn staat voorop.
Prisca schreef:Ik ben dwars stal 1.
Ik vind regelmaat belangrijker dan niets betalen. Plus de eenzaamheid voor jezelf gaat je opbreken na een paar weken. Drainage is leuk maar zoals afgelopen winter zijn er op menig stal geen enkel paard uit zijn box gekomen.
ik was blij dat ik een binnen bak had heb gewoon kunnen rijden en ook vezorgen.
Weiland is toch maar van April/mei tot oktober vaak zelfs eerder. ik heb wat dat betreft slechte ervaring met kleine stallen. Ook toezicht is veel minder vaak zijn ze ook weg.
Johanna59 schreef:Calanddra schreef:Waar slaat deze reactie nou op?![]()
Sinds wanneer kun je geen veiligheid en zekerheid krijgen op een kleine prive stal?
Ik ben ook voor stal 2, hoef er niet eens over na te denken. Je paard is degene die er de hele dag staat en zijnw elzijn staat voorop.
Sorry, snap je reactie. Heb je profiel gelezen.