Stro op stal en (bij mijn vorige pony) ook in de trailer. Die weigerde te plassen als er geen stro in lag, omdat het dan tegen zijn buik aan spetterde (ruin) We haalde wel altijd de nattigheid er uit voor we weer gingen rijden met de trailer.
HorsesWoman
Geplaatst: 20-07-10 22:17
Ik heb gehakseld stro in de stal. Dus stro dat klein is gemaakt.
trimmer
Geplaatst: 20-07-10 22:21
In de stal gewoon stro en in de trailer hebben we niets
angrywolf
Geplaatst: 20-07-10 22:43
Op dit moment staan alle paarden bij ons op zand
sjofaba
Geplaatst: 21-07-10 09:25
mischien een beetje vreemd, maar ik heb in de trailer tapijt liggen, wj heben zon henra amazone maar der zit zon gewone hardhout is het geloof ik vloer in met klimlatten op de laadklep, maar dat paard van mijn is niet de slimste en die is al eens onderuitgegaan in de trailer in een hele flauwe bocht met weinig snelheid, sindsdien hebben wij oude tapijt erin liggen dit plakt beetje op de vloer en een klein beetje stro eroverheen en dan is het helemaal perfect, wel wordt het tapijt vies van een mest beurt, maar wij hebben zon hogedrukreiniger voor vrachtwagens schoon spuiten die zet ik er altijd even op en dan is ie weer spik en span
Sonja_vR
Geplaatst: 21-07-10 11:47
wij hebben gewoon stro in de stal, makkelijk kwa uitmesten en afvoeren en ze hebben naast het hooi nog wat om te knabbelenzonder negatieve bijwerkingen in de trailer ligt een rubber vloer en verder niets, we doen hooguit een pluk stro achter de bips om spetteren te voorkomen
Ik ben begonnen met 'gewoon' sto in de stal, maar omdat mijn merrie nogal nat staat ben ik overgestapt naar vlas. Echter, ook hier ben ik niet helemaal tevreden over, omdat ze 's morgens nog steeds staat te soppen. Heeft iemand een idee wat ik verder nog zou kunnen proberen om de stal wat droger te krijgen? De stallen worden iedere dag uitgemest, dus daar ligt het in ieder geval niet aan!
kort stro, maar wel een dik pak in de stal in de trailer hebben we niks, alleen een antislip mat, die echt goed zijn werk doet. in de vrachtwagen hebben we een soort zaagsel/vlas liggen, omdat daar geen antislip mat in kan
bijvoorbeeld stro geeft bst wel veel stof wat geeft niet zoveel stof?/ snap je hem nu?
Beauragardje
Geplaatst: 23-07-10 14:16
Wij hebben stro in de stal want dan hebben ze altijd iets om aan te knabbelen , wat goed is voor hun darmen en tegen verveling zodat ze geen stalondeugden ontwikkelen en in de trailer leggen we wat zaagsel zodat niet heel de trailer er vol van is en dus glad wordt