gewoon 1x in de maand helemaal uitkammen en wassen met Cowboy Magic shampoo en daarna een beetje detancler erin.
Werkt bij mijn verzorgpaard prima!;)
Af en toe de puntje knippen, en laten groeien maar weer..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wojna_lover schreef:iemand een tip om mijn paardje een vollere staart te geven mijn paardje wojna:
zo zal ik hem waarschijnlijk toch niet meer krijgen das onze tinker Jay trouwens http://www.anastacia-network.com/srr/im ... /rp008.jpg
bij wojna is er niet in de staart geknipt en borstelenook bijna niet ze is ondertussen ook al 23 en we rijden alleen een beetje western en rijden lekker buiten met vriendinnen of gewoon met z'n tweetjes
tips! het hoeft niet perse echt dikker teworden maar voor het OOg lijkt het wel moooier
liefs Wojna en haar baasje Jannie
cennamitch schreef:Ik heb bij een verzorg pony van vriendin van mij helemaal bovenin
bij de staart een driehoekje geknipt ik weet het ziet er niet uit maar later krijg je
bovenin een hele mooie dikke bos.
Groetjes Cenna,
SCR schreef:cennamitch schreef:Ik heb bij een verzorg pony van vriendin van mij helemaal bovenin
bij de staart een driehoekje geknipt ik weet het ziet er niet uit maar later krijg je
bovenin een hele mooie dikke bos.
Groetjes Cenna,
Dat snap ik niet? Waarom kan dat dan zo mooi aangroeien en dikker worden als je een driehoekje bovenaan knipt? Heb je misschien een foto?