Domme zet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:06

cadee schreef:
ik denk dat ik gewoon ga afwachten en kijken
ik ben geen puber dat weet jij toch niet !
ik heb mijn mening verteld, waarom zou ik dan nog antwoorden op de jouwe.
Als ik disscusier zeg je toch dat jij gelijk hebt dus ik maak het ons beide gemakkelijk.
We gaan hier niet over verder omdat ik wel zal afwachten en als je wil laat ik je zelf nog iets weten.

Meid ik heb de levensfases van mensen moeten studeren op school. :') Jij bent een puber, is geen mening, maar een feit, en je doet het nog eer aan ook.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:07

ziamara schreef:
nou ik zie de logica van jou ook niet Chaatje16
wat heeft een kind aan een pony die M heeft gelopen? denk je nou echt dat zij er aan denkt, om schouderbinnewaarts te lopen, contragalop? jeahh right

wie zegt dat een pony van 8 geen pijn heeft dan, ken je zijn/haar verleden wel?

Tuurlijk nu nog niet maar als zei lesjes gaat nemen en ze richting dressuur gaat is het top als je paardje wat kent, op de goede manier en niet met trekken etc!
En als je wat vraagt hij het ook aan neemt!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:08

maar wie zegt dat dit beestje geen wedstrijd ervaring heeft?? dat heb ik namelijk nergens zien staan.
Dus niemand weet wat het paardje gelopen heeft

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:09

Ik vind dat als je een paard met een stang moet rijden hij niet goed gereden is of die nou wedstrijd ervaring heeft of niet

cadee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 19:09

ziamara schreef:
nou ik zie de logica van jou ook niet Chaatje16
wat heeft een kind aan een pony die M heeft gelopen? denk je nou echt dat zij er aan denkt, om schouderbinnewaarts te lopen, contragalop? jeahh right

wie zegt dat een pony van 8 geen pijn heeft dan, ken je zijn/haar verleden wel?

Nee ! om te beginnen laat ik mijn paarden altijd keuren al zijn ze 2 jaar.
ook 30 laat je keuren.
Dat is niet gebeurd.
ik vindt ja als je pony al wat kent kan je leren.
die mensen hun bedoeling is niet om elke maand van pony te verwisselen.
en ze zouden ook graag wat in de sport bereiken.
Dat gaat niet met een oude pony die al die jaren enkel maar op een wei heeft gelopen.
En als hij gereden werd was dat verkeerd.
Hij komt van een gewone boer.
Maar jouw mening is ook in je recht hoor.
Dat vindt jij ervan, maar ik vindt dat geen goed idee.
Maar zoals ik al meerdere keren heb gezegt het is hun geld en hun verantwoordelijkheid.
ik hoop dat de pony veel geduld heeft.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:10

En wie zegt dan dat het alleen op stang kan lopen? dat heb ik ook nergens zien staan

cadee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 19:10

chaatje16 schreef:
Ik vind dat als je een paard met een stang moet rijden hij niet goed gereden is of die nou wedstrijd ervaring heeft of niet

als je paard nog niet weet als je benen geeft dat hij vooruit moet
of als je naar links wil dat hij naar links moet ?
Waar begin je dan aan ?

cadee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 19:11

Mossel schreef:
En wie zegt dan dat het alleen op stang kan lopen? dat heb ik ook nergens zien staan

stang+kinketting.
ze heeft wat teveel kracht zij de verkoper.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:12

Ik snap de logica van sommige mensen in dit topic ook niet. Een oudere pony is vaak al veel gewend, dus dat is toch ideaal voor een kind om te leren rijden.

Wat denk je dat de meeste kinderen op die leeftijd willen? Uren met een pony frutten, lekker rijden in de bak of buiten en af en toe een wedstrijdje rijden. Daar lijkt me zo'n oudere pony ook prima voor geschikt. Ik ken maar weinig jonge ruitertjes die uit zichzelf echt heel fanatiek rijden om maar op hoog niveau te rijden. Dus dan maakt het helemaal niet uit dat de pony niet hoog heeft gelopen. Een gouden karakter is veel belangrijker dan leeftijd.

Ik vind de ts ook een beetje jaloers overkomen. Waar maak je je druk om? Dat meisje krijgt mss wel een geweldige pony, das toch leuk.

cadee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 19:14

capopjekop schreef:
Ik snap de logica van sommige mensen in dit topic ook niet. Een oudere pony is vaak al veel gewend, dus dat is toch ideaal voor een kind om te leren rijden.

Wat denk je dat de meeste kinderen op die leeftijd willen? Uren met een pony frutten, lekker rijden in de bak of buiten en af en toe een wedstrijdje rijden. Daar lijkt me zo'n oudere pony ook prima voor geschikt. Ik ken maar weinig jonge ruitertjes die uit zichzelf echt heel fanatiek rijden om maar op hoog niveau te rijden. Dus dan maakt het helemaal niet uit dat de pony niet hoog heeft gelopen. Een gouden karakter is veel belangrijker dan leeftijd.

Ik vind de ts ook een beetje jaloers overkomen. Waar maak je je druk om? Dat meisje krijgt mss wel een geweldige pony, das toch leuk.

niet jaloers !
een beetje zorgen.
Maar goed je zal wel gelijk hebben.
zolang de pony geduldig is , is het prima

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:17

Dit topic is op zijn minst speculatief te noemen en is daarom ook niet toegestaan op Bokt.
Hier nu een slotje.