Denk dat los ook het mooist is, vooral als het dan een beetje waaid ( droomd helemaal weg hier, zwijmel zwijmel ) en als je dan bij het begin van de manenkam een klein stukje invlecht, en die dan naar beneden verder vlecht, dat je 10 cm gevlochten hebt, en dan in die vlecht een paar rozen of andere bloemen. En de rest mooi los.. Snap je
Wat ook kan trouwens, is gewoon de helft/een kwart van de manen invlechten en de laag daaronder los laten hangen. En dan de vlecht strak tegen de manenkam met witte [en mss rode] linten.
het resultaat het is niet echt wat ik wilde maar dit bedoelde ik en dan nog wat veder en dan in het midden bloemen maar bij de bovenste zijn haar manen te kort en ze draaide haar hoofd weg want ze was bang voor je camera want die flits is ook zo eng
ik zou je trekpaard gewoon vlechten hoe je normaal een trekpaard vlecht..!! bij een zwart trekpaard is rood wit blauw of blauw geel wit of blauw wit wit heel erg mooi..! ik rij zelf met bruinschimmels en die vlecht ik altijd blauw geel wit..! vind ik zelf erg mooi..! hierbij een link naar de foto : http://94.100.122.14/525450001-52550000 ... _uFkn.jpeg
ik vind ide linten prachtig maar zonde dat haar manen dan niet te zien zijn..
dat is toch een plaatje al zeg ik het zelf
KimE
Geplaatst: 12-04-10 15:46
Ik heb het zo gedaan met een bruiloft: Vlecht is niet goed gelukt maar ik had niet zoveel tijd meer meestal ligt de vlecht wel mooi op de hals. In het knoopsgat van mijn rijjasje had ik ook zo'n bloem en een stalgenootje had bloemen in de knotjes van haar paard gestoken. Zag er erg chic uit.
riz95
Geplaatst: 12-04-10 15:49
melizz13 schreef:
ik vind ide linten prachtig maar zonde dat haar manen dan niet te zien zijn..
dat is toch een plaatje al zeg ik het zelf
Wauw !! Super mooi !
xMelissaa
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 15:49
prachtig olympus! ik denk dat ik alleen de bloemen doe en de rest los