moeilijke keuze

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 14:09

Danke voor jullie reacties!
Stal 3. gaat wss niets worden, omdat ik niet in de bak mag springen. Ik heb springles dus vind wel belangrijk dat dit ook mogelijk is.

Verder gaan we terug naar stal 2. Deze beste man is wat gezakt in stallingsprijs (hij vond zelf de oude prijs te duur),waardoor het voordeel nog groter wordt.
We gaan sowieso bespreken of er niet iets aan de bak te doen is, aangezien dat mijn grootste hekelpunt is.
Hij gaf aan dat hij hem sowieso gaat slepen,dus misschien dat wel al groot gedeelte helpt! en anders misschien een nieuwe toplaag erop?
Bak is natuurlijk ook al lang niet meer bereden.

We hebben wel al berekend dat we qua tijd, of ik nu met de trailer naar een bak ga, of dat ik op mijn huidige stal blijf, ik niet minder of meer uitkom. Ivm lange reistijd nar de huidige stal + extra werkzaamheden die ik op de eventuele nieuwe stal niet zou hebben.
Dus qua tijd maakt het geen drol uit of ik een stalling,voor de winter heb,met rijbak of zonder (alleen dan op de dagen dat ik niet rij)

Oehlala

Re: moeilijke keuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:23

zoals ik het zo hoor, heb je al gekozen..

Namelijk voor stal 2.

Zelf rijd ik jaarrond in een buitenbak en zelfs met de sneeuw van afgelopen jaar heb ik door kunnen rijden!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 14:42

Lastig....

Dichtbij huis is natuurlijk een heel groot voordeel. Maar dat is een goede bak ook als je serieus rijdt.
Met zo'n winter als afgelopen winter, ga je namelijk niet even met de trailer naar de binnenbak. Ik heb zelf mijn paard afgelopen winter naar een duurdere stal verhuisd vanwege de binnenbak. Ik heb alle jaren ervoor het ook altijd met alleen een buitenbak gedaan, maar wil nu niet meer weg :o
Komt bij dat die van mij met een blessure staat/stond. Revalideren met slecht weer en zonder binnenbak is gewoon geen optie.

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:20

als ik jou was dan zou ik voor stal 2 gaan. daar zitten veel meer voordelen als nadelen aan. ;)

pgelder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:31

Ook ik ga voor stal twee. Vooral de vrijheid doet het hem bij mij, je hond kan lekker mee.. dan neem ik het gebrek aan een binnenbak maar voor lief. Zou mooi zijn dat er over de bak wat te bespreken valt. Wellicht met een beetje hulp van jou dat er veel te regelen is :)

SpeTTerDesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 23:45

Ik zou ook voor stal 2 kiezen, vrijheid en voor jou lekker dicht bij huis.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:58

Ik mis ook het aantal uren weidegang. Voor mij geeft dat namelijk de doorslag en ik kan er zo geen goed idee van krijgen.

Maar voor de rest zou ik gaan voor stal 2, vind een half uur rijden best lang.

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 21:27

appie:dit staat wel in het topic, aangezien iemand dat toen ook vroeg.meen op blx 2.

Bedankt voor jullie reacties.ik heb mijn alles meegenomen en vanaf mei staat mijn knapperd zo goed als aan huis!!
Bedankt!!