.Al kreeg ik één miljoen dan ging mijn paard niet in zo'n stal, brrr, ik word er claustrofobisch van.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

- en daar voel ik nou ook niet echt de behoefte toe. Niet dat ik hier ook maar iemand veroordeelde, ik zeg alleen dat ik de tegenreactie echt onder de maat vindt, ongeacht hoe vervelend de andere reacties waren en ondanks dat ik de frustratie goed begrijp. Ik heb het idee dat je mijn post iets te selectief gelezen hebt, want de TS alleen maar haar reactie verwijten en verder niets anders zeggen is naar mijn idee niet de strekking van de post. Wat ik voornamelijk wil zeggen is.. zo gaat het op bokt.. en iedereen die al wat langer dan vandaag bekend is met bokt, weet ook dat je helaas niet de allerleukste en subtielste reacties krijgt. Dat is rot en hard soms, maar schud het van je af en ga verder. Het is bokt, het is internet, mensen zeggen dingen een heel stuk sneller en minder subtiel dan ze IRL zouden doen. Maar door je zo te laten kennen laat je jezelf van geen betere kant zien. (En als er iemand is die zich normaal op bokt goed laat (liet) kennen en snel op de achterbenen staat ben ik het zelf wel
Daar heb ik gelukkig een briljante oplossing voor gevonden: de foei-knop. Er zijn op bokt gewoon een aantal mensen waarvan praktisch iedere post me mateloos irriteert, nu hoef ik de posts van die mensen niet meer te zien tenzij ik op een linkje klik om de posts te bekijken.. prachtige oplossing
)
ik ben benieuwd naar het eind resultaat
Verder voel ik niet de enorme drang me te blijven verantwoorden waarom ik reageer zoals ik dat deed (maar vooruit)- nl. op een onderbouwde manier en met oog op beide kanten, wat iets anders is dan gewoon op elkaar inhakken. (let op: op elkaar, dus meerdere mensen, dus niet alleen de TS, voor het geval het nog niet duidelijk was).
Verder vind ik het allemachtig prachtig geweest, mocht je nog door willen discussieren staat m'n PBbox open ipv het topic
Deze post laat ik in ieder geval hier in de hoop dat het dan in ieder geval duidelijk is voor Urielle dat mijn post niet bedoeld was als pure aanval op haar of als strijdkreet vanuit oogpunt de 'zeiknaturals'
, mocht het zo zijn overgekomen
alleen waarom voor beton gekozen ik vind houten stallen altijd iets vriendelijker ogen ik ben altijd zo bang als een paard gaat slaan tegen dat beton dat ie zijn benen breekt ofzo 
en zorg
natural is voor mij een gemakzucht van paard houden maar goed dit is een andere discussie. 
Urielle schreef:Dank je wel Sheela en Tessyke en Russel.
@Russel: het wordt idd gedraineerd. Op 60 cm zit leem in de grond en ergens op anderhalve meter ook nog klei dus het is nodig. Er komt gewassen scheldezand in en grof rijnzand geloof ik.
tita schreef:Urielle wat mooie stallenalleen waarom voor beton gekozen ik vind houten stallen altijd iets vriendelijker ogen ik ben altijd zo bang als een paard gaat slaan tegen dat beton dat ie zijn benen breekt ofzo
.
, maar de echte bokkers die weten toch onderhand wel hoe Urielle met haar paarden omgaat????
. Je hebt er echt goed naar gekeken wat bij ieder paard/pony past. Ik zou haast jaloers worden
.
Ik vind het mooi Rivka, Ik spiek alvast even mee voor de isoleercellen die ik hier moet gaan bouwen
Waar zit jouw stallenbouwer? Monteren die ook zelf en is dat heel veel duurder?