wondermiddel voor schimmels, hoe krijg je een schimmel schoo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:18

Als ik met mijn vorige schimmel op wedstrijd ging, was dat smorgens vroeg op en schrobben maar. Staart hing zowieso doordeweek in een vlecht.

Ik deed de benen en billen met dreft (weet niet of dat in nl ook zo noemt, is zoiets om de vaat te doen) Dus eerst het paard goed nat maken. Op de gewone plekken gebruik ik de shampoo van Stubben en de moeilijker deed ik dus met dreft. Dan goed inwrijven (deed dat met een oudere borstel) en ff laten. (Ik begin meestal met die plekken en daarna de rest, kon het vanzelf ff doen) Daarna goed uitspoelen en showsheen op^de hals, benen en achterhand. En dan ging die ff onder de lampen en werd hij gevlochten. Eens dat afgelopen zette ik hem op stal vast, zodat hij nog net bij het voer (moest toen nog dikwijls ontbijten) en hooi kon. Verder deken op en transportbeschermers achter aan en staartvlecht opgebandageerd. Ik kwam in de ring altijd met een witter dan wit paard aan ;-), gewassen met dash lachten we er altijd om
Laatst bijgewerkt door bulck op 31-03-10 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rijkie_

Re: wondermiddel voor schimmels, hoe krijg je een schimmel schoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:25

Ik heb een paard met hoge witte benen...Met op zn knieen een mooie pisvlek :(
Ik heb alles al geprobeerd, maar niks helpt :\

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:56

_Rijkie_ schreef:
Ik heb een paard met hoge witte benen...Met op zn knieen een mooie pisvlek :(
Ik heb alles al geprobeerd, maar niks helpt :\

Als dat je ergste zorg is... :P

Ik tref altijd een geheel zwart/bruin/geel ipv wit paard aan.. en dan het liefst een dag voor de wedstrijd :D