Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:- geen enkele mogelijkheid tot weidegang
Gelukkig ga ik binnenkort naar Brabant verhuizen, en zijn de stallingsprijzen daar heel wat gunstiger!En hoef ik mijn paard in de zomermaanden dan niet meer weg te brengen voor weidegang maar kan hij daar bij de stal op het land!
pintogirl schreef:Citaat:- geen enkele mogelijkheid tot weidegang
Gelukkig ga ik binnenkort naar Brabant verhuizen, en zijn de stallingsprijzen daar heel wat gunstiger!En hoef ik mijn paard in de zomermaanden dan niet meer weg te brengen voor weidegang maar kan hij daar bij de stal op het land!
Komt je paard dan alleen maar in de bak?
Lien_dv schreef:nouja voor mij kan ik niet anders dan volpension nemen omdat ik naar school ga en de einge ben van mijn gezin die in de paarden zit ( ons familie woont redelijk ver uiteen, er zijn wel nog wat nichten en neven die rijden ) en het is voor mij niet mogelijk om dat zelf de stal te doen of eten geven ed.
later zou ik dit wel zelf willen doen aangezien ik nu het geluk heb dat mijn ouders altijd het stalgeld en bijkomende kosten betaalde voor mijn vorige pony.
Urielle schreef:Lien_dv schreef:nouja voor mij kan ik niet anders dan volpension nemen omdat ik naar school ga en de einge ben van mijn gezin die in de paarden zit ( ons familie woont redelijk ver uiteen, er zijn wel nog wat nichten en neven die rijden ) en het is voor mij niet mogelijk om dat zelf de stal te doen of eten geven ed.
later zou ik dit wel zelf willen doen aangezien ik nu het geluk heb dat mijn ouders altijd het stalgeld en bijkomende kosten betaalde voor mijn vorige pony.
Bij heel veel halfpensionstallen is het ook goed als je alleen zelf eten koopt, dan zet je emmers en hooi klaar of hangt een bordje op wat ze moeten hebben en dan wordt er gevoerd voor je.
Zit je alleen nog met het mesten, maar ik neem aan dat je toch ook regelmatig bij je paard/pony komt?
Vappie_melo schreef:€37,- per maand. (Zuid/Noord-Limburg)
Is trouwens nog één box over!
Ruime box 4x5
Binnen buiten zetten paard
weidegang diverse weides
1 paddock
1 buitenbak (is wel beperkt rijden)
poetsplaats
er word uitgemest
vlas/zaagsel/stro tot beschikking
hooi
Cavalor voer (je kunt zelf aangeven welk voer en dan voeren ze dat)
Dat is bij onze buren dus ook nog eens super dichtbij! Dus volpension en super goedkoop.
Vappie_melo schreef:€37,- per maand. (Zuid/Noord-Limburg)
Is trouwens nog één box over!
Ruime box 4x5
Binnen buiten zetten paard
weidegang diverse weides
1 paddock
1 buitenbak (is wel beperkt rijden)
poetsplaats
er word uitgemest
vlas/zaagsel/stro tot beschikking
hooi
Cavalor voer (je kunt zelf aangeven welk voer en dan voeren ze dat)
Dat is bij onze buren dus ook nog eens super dichtbij! Dus volpension en super goedkoop.