Sientje schreef:Sientje schreef:Ik zou me ook over meer dingen druk maken dan alleen de oppervlakte van de tuin. Op zich zou dat wel kunnen als ze overdag hun benen elders kunnen strekken. Maar zeker met zo'n weiland aan de overkant moet je je niet te rijk rekenen. Hier in de omgeving bijvoorbeeld, is héél veel (vogeltjes)weiland, waar wel koeien en schaapies mogen lopen, maar geen ponnies. En mooi dat het van de huidige buren mag, maar houd er rekening mee dat die op een gegeven moment kunnen verhuizen he...
als er nieuwe mensen komen wonen .. en wij hebben toestemming van de gemeente en de oude buren .. kunnen zij niet op eens zeggen ja de paarden moeten weg.
Weet je dat zeker? Volgens mij werkt dat anders. En dan nog iets: Als de oude buren hun huis niet verkocht krijgen omdat er paarden naast hun tuin staan, en dus bij de gemeente alsnog bezwaar gaan maken, heb je een probleem. Tenminste, zo kan het gaan. Voorbeeldje: Situatie die werd gedoogd omdat de buren akkoord waren, tot ze hun huis niet konden verkopen. Binnen niet al te lange tijd moesten ze van de gemeente de paarden weghalen. Deden ze dat niet, kregen ze per dag een enórme boete.[/quote]
achja je kan zover spitten als je wil he

dat zien we tegen die tijd dan wel !!!!!

maarja woon dan wel wat meer afgelegen..
super leuk joh als je uit je huis kijkt en je ziet je paardjes (tenminste ik geniet er wel van)