Daantjuh20 schreef:Ik heb zelf ook 3 maal opgepast op andermans dieren op de boerderij.
Wat ik denk is dat het niet uitmaakt of je deze persoon nog niet goed kent maar dat je er zeker van kunt zijn dat deze hart voor dieren heeft en verantwoordelijkheidsgevoel heeft en naar jou wensen luisterd.
Probeer dus referenties te krijgen. Ik deed het altijd samen met mijn moeder en kreeg er voor betaald. We waren dus echt alleen met de dieren bezig en kwamen alleen van de boerderij om even boodschappen te doen en onze eigen paarden te rijden.
Ik ben dus de desbetreffende moeder van de gequote dame hierboven en het heeft mij alle 3 de keren dat wij opgepast hebben, prima voldaan. We hadden een lijst waarop
stond wat de dieren te eten kregen en hoe de verzorging dagelijks verliep. Wij hebben ons daar ook altijd aan gehouden, zodat de dieren niet van slag zouden raken.
Deze mensen hadden 2 paarden en 3 honden.
Het feit dat wij dit 3 keer hebben mogen doen, geeft wel aan hoe serieus wij waren voor wat betreft de oppas op de dieren en het huis/spullen. Alles lieten wij weer keurig netjes achter.
Nu ik jouw topic lees, begint het bij mij weer vreselijk te kriebelen en als het niet gaat lukken met de oppas waar je nu mee bezig bent, dan is het mss mogelijk om ons
tweeën te vragen. Het is allicht het overwegen waard.