Antiklit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: Antiklit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:46

ik heb maar een fles equishine opgehaald bij de welkoop koste 12 euro, heb er een beetje van in de staart gespoten 10 minuutjes gewacht en kon het zo uitkammen :D super spul !

Mathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:44

Ik ga zelf ook voor de Cowboy Magic, een tube is 11 Euro maar je doet er veel langer mee omdat het zuinig in gebruik is.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:35

heb cowboy magic nu! super spul! hoef je maar iets in te doen voor een perfecte staart!!!
schijnt dat de staart af kan knappen van equishine of equistar door de siliconen die erin zitten ofzo!
CM werkt echt het best! Ik wil niks anders meer! Voor de vacht gebruik ik nog wel normale glansspray!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:51

voor vacht heb je geen glansspray nodig toch? bedoel als je paardje gezond is glanstie wel..

Nou als dat zo zou zijn zou het niet meer verkocht worden de equishine lijkt me ;) maar veel vriendinnen gebruiken het en nooit geen klachten hoor :)

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:54

ik weet ook niet of t waar is, maar t schijnt zo te zijn. Paard is wel gezond en glanst ook van zichzelf, maar door glansspray worden ze gladder en minder snel stoffig. Daarnaast poets je smeer en zweet er makkelijker af. Gebruik t uiteraard niet onder t zadel.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:58

ik weet wel dat shampoo die niet bedoelt is voor paarden wel schadelijk is,omdat dit de vetlaag op de huis beschadigt,
maar in de staart maarkt denk ik niet uit,zolang je uitkijkt met de staartwortel,

want ik doe in de zomer altijd gloor in de staart punten om die weer schoon te krijgen(kijk dan natuurlijk wel weer uit voor de staartwortel en benen,gebruik ook maar een duppel) hoe wel het wel goed helpt

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:01

ik was er ook alleen de staart mee dan. heb nog genoeg paardenshampoo van stubben, gn, etc. staan voor het lijf.

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:04

ik koop altijd antiklit van het kruitvad eigen merk en ik heb nog nooit iets schadelijks getroffen dus ik denk zelf van niet maar het kan ook zijn dat het ene paard het wel heeft en het andere niet

mijn haflinger heeft het in iedergeval niet
gr joëlle ;)

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:07

ik weet ook niet of het echt zo is hoor, maar dat heb ik gehoord van degene die mij cm heeft verkocht. maakt me verder ook niet uit. ik heb het vandaag voor het eerst gebruikt. was er super weinig van nodig en het werkt het allerbest. ik wil niks anders meer. heb t voor het rijden ingedaan, staart uitgeplozen en iets doorgekamd. na het rijden was de staart nog steeds klitvrij. superspul.

Caelinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:55

Ik gebruik de spray van Gliss Kur ;) Die gebruik ik ook voor mezelf en ik dacht: waarom dan ook niet voor m'n paardje? Ik gebruik het op haar manen en in haar staart, werkt prima! :P En ruikt errug lekker ;)