Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Brainless schreef:Mijn paard zit ook dik in zijn vacht en daar worden wedstrijden mee gereden. Ik zie het probleem niet.
Pasha schreef:Brainless schreef:Mijn paard zit ook dik in zijn vacht en daar worden wedstrijden mee gereden. Ik zie het probleem niet.
Zo zie je maar weer dat paarden zo verschillend zijn onderling..
het ene paard kan hier wel tegen..
Maar het andere paard zal ontzettend zweten met een dikke vacht tijdens een wedstrijd, daarna ontzettend hard afkoelen doordat die haren zolang nat blijven en vervolgens ziek worden... tjah dan scheer ik het paard toch liever..
En als het niet nodig is.. worden ze ook gewoon Niet geschoren..
Pasha schreef:ja zou kunnen..
Maar dan ben je een paar uur verder voordat je paard weer optimaal droog is..
Ik heb er zelf ervaring mee dus ik weet ook dat een paard dat dik in de vacht zit en goed zweet nog niet zomaar droog is met een zweetdeken als het zo'n weer is als nu...
,koste wel 2 palen en mijn afzet draadje,maar vooruit..)flora schreef:ik word anders wel verkouden als ik met natte haren naar buiten ga?
Caira schreef:Pasha schreef:ja zou kunnen..
Maar dan ben je een paar uur verder voordat je paard weer optimaal droog is..
Ik heb er zelf ervaring mee dus ik weet ook dat een paard dat dik in de vacht zit en goed zweet nog niet zomaar droog is met een zweetdeken als het zo'n weer is als nu...
Ja nou en? Daar hoef je echt niet op te wachten hoor.