http://www.formidotros.nl/formido/produ ... d-pvc.html
en die zijn HANDIG om de ijsschotsen uit het ijskoude water te vissen! Geen verkleumde vingers meer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:aerdenhout1 schreef:En dáár zijn nu de H2gO-bags héél geschikt voor. Geen last meer van overklotsend water en uitgieten is ook een makkieOm water naar de paddocks en het land te brengen zetten we een speciebak in de kruiwagen.!
ikke schreef:SemdeLorijn schreef:Wij hebben een lamp met een lange snoer die heet word (dat is de bedoeling ook) en die konden we er ook bij doen, zal ik die in de bak bevestigen of tussen de 2 kuipen in?
Als je de boel in de fik wil laten vliegen, zou ik dat snoer gebruiken. Wanneer je nog wat langer van je paardjes wil genieten zou ik toch voor een thermolintje gaan.
Dat snoer bij die lamp is niet bedoeld om warmte over te dragen, maar om het zo snel mogelijk kwijt te raken!
Sabbientje schreef:Niet alleen in de fik vliegen, wat denk je van elektrocutie???
Vooral als het snoer beschadigd raakt of er per ongeluk een paard in bijt.
Water en elektriciteit is levensgevaarlijk!!
overigens is het NOOIT de bedoeling dat een snoer heet word.
Dan is het snoer eigenlijk niet geschikt voor de lamp. (Zijn de draden te dun)
Zolang het binnen bepaalde waarden blijft kan het niet zoveel kwaad, zolang er geen brandbaar materiaal in de buurt is natuurlijk.
Maar zo'n snoer moet je NOOIT gebruiken om dingen te verwarmen!!!
wuswa schreef:Wie gebruikt er al thermolint om een waterbak te verwarmen (dus niet de leidingen) en wil van de constructie een foto plaatsen? Ik overweeg zo'n heel groot vat aan te schaffen (1000 Liter???), dat buiten de wei te zetten en het water vervolgens met zo'n lint (draad?) vorstvrij te houden. De bak komt dan in de openlucht te staan en niet onder een afdak. De paarden kunnen er met geen mogelijkheid bij maar wel een ree, konijn, vos etc. Hoe maak je dat lint vast, moet dat strak om de kuip en rondom? Mag dat op plastic? Is 1x rondom voldoende? Ik heb stroom.