Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
1979tamara schreef:idd buitenbakken in de winter moeten wel goed voor elkaar zijn anders heb je er nog niets aan
of je moet even om je heen kijken voor andere stalling in je omgeving

Maar het ligt er natuurlijk wel maar net aan wat je met je paard doet. peugotje schreef:iemand al bedacht dat die buitenbak misschien niet te gebruiken is in de winter?
hier is de bak niet te gebruiken als het veel heeft geregend, en als het vriest wordt de bodem te hard en te hobbelig. niet in te rijden dus. leuk dat je dan een paard hebt, waar je niets mee kunt (longeren dus ook niet) buitenrit is dan niet te doen door paard wat te heet is doordat ie weinig gedaan heeft.
prima om een paard een tijdje vakantie te gunnen in de winter, maar ook dat moet je wel willen. en als je dat niet wilt, verder zoeken naar een andere stal , want ook ik vind optie 1 geen optie.
maar zeker optie 2 is ook niet ideaal.
NatasjavE schreef:Ik heb al een paar keer op een stal gestaan waar de buitenbak in de winter wel droog is....maar gewoon veel te slecht is voor de benen van het paard.
Maar hier lijkt werkelijk niemand zich daar druk om te maken.
Neee....als mijn paard maar in de wei kan. Is ook heel belangrijk! Maar om mijn paard kapot te rijden...nee.