Je kan ook staartzakken ervoor gebruiken. Bij Everest zou het juist niet zo opvallen, omdat hij zwart is, dus als je zwarte sokken zou gebruiken, valt het niet zo op.
Ik deed de manen invlechten en dan de vlechten in de sokken stoppen en bovenaan er een elastiekje omheen, blijft goed zitten. Kwestie van uitproberen dus.
Bij Abby zou dat ook wel praktisch zijn met haar witte manen, zou ik in de winter ook witte manen hebben, niet dat dat nou zo belangrijk is. Ben er wel over aan het denken om een staartzak te kopen, haar staart sleept over de grond, de laaste 10 cm zijn echt goor.
Ik gebruik ook al jaren Cowboy magic, super spul is dat, best duur, maar je hoeft er maar erg weinig van te gebruiken. Ben ik juist gaan gebruiken voor Indy, alles natuurlijk, geen chemische troep erin etc. zodat hij juist door dat spul niet erger zou gaan jeuken. (tsja, ik ging er best ver in, enten om de 2 jaar, geen wormkuur, maar een wormtest, als die geen wormen had, hoefde die ook niet onnodig chemische troep in zijn lijf, alles wat ik op hem spoot was natuurlijk, meestal zelf gemaakt spul, 2x per jaar reiniginskuur, 1 a 2 maal per dag zelfgemaakt goedje op hem smeren en hij had zowiezo al die deken op. Zelfs mijn wei deed ik natuurlijk bemesten en alleen maar laten spuiten als dat echt nodig was, alles rekening houdende met Indy.)
AE heb ik best zin in, ja, helaas wel Fell loos
maargoed, dat vertel ik wel in het Fell topic.
)