Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SparklingApp schreef:wij hebben de materialen liggen om bij 2 stallen een uitloopje te maken zoals hier op de foto's.
Als het bevalt kunnen we het eventueel bij meer stallen doen, leuk dat bijna iedereen er hier zo positief over is!
Bij ons wordt dat dan ook als extra'tje bij de stal en niet in plaats van weidegang, molen en/ of paddock.
Jammer alleen dat ik net een rib brak toen we de spullen kregen, nu gaan we er waarschijnlijk het weekend mee aan de gang.![]()
Ik ben heel benieuwd wat mijn test pony en paard en straks van vinden en of ze er dan veel gebruik van gaan maken.
Wij willen geen zand in de uitloopjes, ben bang dat ze zich eerder bezeren als ze gaan rollen, het is de bedoeling dat er rubber tegels in komen, maar eerst zetten we de omheiningen neer.
felicity schreef:Ben ik de enige die de toegevoegde waarde niet ziet (vanuit gegaan dat ze verder nog wel op de wei komen).
Ik vind het paddockje zo klein. Ze kunnen er alleen in staan en een rondje draaien. Zou hij wat groter zijn zodat ze nog een beetje kunnen lopen/rollen. Zou ik het al veel interesanter vinden.
itsmi schreef:Lijkt me super die boxen!!! ALleen zou mijn paardje zo'n held op sokken zijn, dat hij niet door die lamellen durft te lopen!

itsmi schreef:Denk dat dit fijner voor ze is dan met warm weer in een hete stal staan. Dit maakt hun bewegingsruimte toch groter als ze vaak op stal staan, en ze kunnen lekker frisse lucht happen! Ze kunnen ook vanalles zien buiten, dus gaat verveling ook aardig tegen! Ik ben er wel een voorstander van!
scoxxx schreef:itsmi schreef:Denk dat dit fijner voor ze is dan met warm weer in een hete stal staan. Dit maakt hun bewegingsruimte toch groter als ze vaak op stal staan, en ze kunnen lekker frisse lucht happen! Ze kunnen ook vanalles zien buiten, dus gaat verveling ook aardig tegen! Ik ben er wel een voorstander van!
Met dezelfde oppervlakte grond kan je er ook 1 grote ruimte van maken, is dan al gelijk een stuk paardvriendelijker.
Tussenwanden van de binnenstallen wegbreken, nog meer paardvriendelijker
Tinky12 schreef:SparklingApp ...als je niet meer stuk bent,laat je dan wel het resultaat zien als het klaar is![]()
Waarschijnlijk zal ik ze zelden op splitsen...