R.X. schreef:Ik vind dat er echt weer op een Bokt manier gereageerd word.
Wij hebben het ook niet mega breed maar de pony's komen niets te kort.
Als ik het zo lees zijn we echt slecht voor de pony's want wij betalen 100 euro per pony en waar ik mijn pony hiervoor had koste het me niets en lukte het me met moeite om met kerst een aardigheidje bij die mensen in de handen te drukken.
Wat ze met tegensputteren aan namen omdat we dat echt niet hadden hoeven te doen en we moesten dan wel mee koffie drinken.
Hier hoefde ik niet eens uit te mesten!
Wat ik bedoel aan te geven dat je niet aan het bedrag wat men kwijt is aan pensiongeld kan zien hoe goed men voor het dier is.
Ik vind dat er hier heel netjes word gereageerd. Paarden kosten geld. En uit het topic van TS komen veel te veel vragen voor die duiden op het niet genoeg doordacht hebben van wat 'een paard houden' nu net inhoudt. Een wei huren aan 100 per maand, is enkel maar een plek e, dan heb je geen voeder (pak voordroog toch al gauw 25euro/week) en dan heb je nog geen stalbedekking, geen krachtvoer ec.
en dan hou je nog geen rekening met de periodieke vaste kost van een smid en standaard DA bezoeken en ontwormingen. Ik heb thuis alles zelf en ik kan mijn paarden niet voor 100euro per paard stallen (denk verbruik electriciteit en water, voeder, stalbedekking en krachtvoer, onderhoud van de weides, en anderen)