Met sam heb ik dat heel vaak gedaan. Hji was jong wilde bewegen dus maar naast de fiets. Het ging eigenlijk altijd goed. Ja soms stopte hij op eens maar goed. De eerte keer dat het flink fout ging is dat een meisje beweerde dat ze hem wel vast kon houden zodat ik kon fietsen en zei hem vasthield. Sam deed wel druk. Toen hij schrok ze liet hem verdomme zo los. Daarging mijn pony overde weg gelukkig ging hij naar de boederij. Ik heb Sam hier nooit de schuld van gegeven het lag tenslotte aan dat andere kind. Tot mijn vader graag wilde fietsen ik zie nog zullen we hem niet eerst in de bak doen?! Nee dat was niet nodig. Ik had er helemaal geen goed gevoel over ja had ik maar naar mijn gevoel geluisterd. We kwamen bij een bocht Sam had al flink geklierd. Toen i kzie we gaan nu terug omdraaien. Opdat moment doet Sam iets zodat mijn vader hem loslaat!!! Sam galoppeerde keihard weg. Mijn vader er achteraan en ik ook. Maar ik kreeg een lekke band. Ik heb ern og achteraan gefiets ik had mijn hoop gevesticht dat hij het erf op zou rennen. Maar hij rende er langs heen. Hij ging regelrecht naar een soort van snelweg. Boeren die sam zagen rennen mensen iedereen wilde helpen. Ik was helemaal overstuur ik was als de dood dat het over was. Een vriendin gebled daar de moeder van heeft 112 gebled. Andere vriendin is naar mij toegekomen. Ik heb allemaal auto``s tegen gehouden. Toen ik bij die drukke weg kwam reden alle auto`s gelukkig nog. Maar dat betekende ook dat hij nu helemaal de bebouwde kom in moest zijn gegaan. Ik besloot nog een keer bij de weg te gaan kijken. Toen ik hem zag ik ben een keer de weg overgestoken! Nadit voorval heb ik niet meer gefietst met Sam. Terwijl hij altijd zo braaf was je ziet zelf een van de braafste kan nog zo erg schrikken. Wat jij doet moet je zelf weten. Je denkt altijd zoiets gebeurd mij niet. Maar mij gebeurde het dus wel.