Dennis schreef:Gietijzer springt snel stuk heb ik me laten vertellen.
Klopt, gietijzer sla je met één klap zo kapot.
Maar echte gietijzeren baden zijn welhaast antiek

De meeste zullen van gewoon ijzer met emaille zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) badkamer. Niet te tillen (geschat zo'n 200 kg), en omdat ik bang ben dat hij uit elkaar springt wil ik hem niet als waterbak hebben (want dan moet hij weer het land uit
).
ik had er ook nog een bal in drijven, dan blijft het water wat meer in beweging. 
kimmie88 schreef:Hoe het precies geregeld is bij onbs op stal, weet ik niet, maar het is bij ons zo dat bijna geen 1 waterbak bevriest, omdat er een soort van gloeidraadje bij de waterbakken zit aangesloten, zodat het niet kan bevriezen. Soort kacheltje, maar je krijgt natuurlijk geen warm water.
Weer wat geleerd
xElienx schreef:vorig jaar had ik een kleine specieton ingewikkeld met bolletjesplastik en die weer in een grote specieton gedruk. dat werkte eigenlijk best goedik had er ook nog een bal in drijven, dan blijft het water wat meer in beweging.
ikke schreef:yvonnedv schreef:Wat een verademing. De waterleiding is weer ontdooid en geen schade er aan. Geen emmers slobber voor mijn oude merrie meer in de badkuip, geen emmertjes water meer dragen.
en jij denkt dat de winter voorbij is? Dit is nog maar een voorproefje.........