Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en je krijgt er dan eerst een waarschuwing bij, en later krijg je volgens mij echt een boete, als je je niet aan 'de regels' houd

heidiLOVER schreef:nou als je in de middagpauze ook gewoon thuis kan zijn, dan zou het opzich wel kunnen, als je er een goed zandstuk van maakt en er misschien een geitje of iets bijneemt als gezelschap en je haar gewoon tussen de middag ook wat bij kunt voeren moet het geen probleem kunnen zijn..
De mest mag je idd in een groene emmer doen. Wij doen dat soms ook. Pas wel op dat hij niet te zwaar word van al het natte zand etc dan halen ze hem namelijk niet op!
) Janine1990 schreef:En je buren zijn zodanige paardenkenners dat zij alle consequenties kennen en natuurlijk perfect weten waar ze straks aan toe zijn?
Want ik heb het idee dat je een beetje naïef over deze kwestie denkt... Een paard hebben is leuk, totdat het gaat regenen en het fietsen toch wel erg ver is met de korte dagen in zicht.
Ik ben van mening dat mensen veel te snel kiezen voor een eigen paard, en het is allemaal hardstikke leuk, tot de minder leuke karweitjes in zicht komen.
Loretteeee schreef:Ik heb gehoord dat een geit de staart van een paard op eet??
(anders zou t voor mij ook een goede zijn![]()
ik volg dit even goed.
)
hafje88 schreef:en hoezo niet mariska32 ?

Loretteeee schreef:[quote=mariska32]gazongras is heel erg slecht voor een paard,gras in een park dus ook......
houtsnippers word binnen het half jaar een grote stinkende bacterie bron.

Helemaal als het alleen maar voor de winter is kan het wat mij betreft wel hoor!