Chaos schreef:Arabesk schreef:Allemaal show richting hun stalgenoten. DIE kijken nl naar de pluisorenen naar welke kleur deken je hebt.
Dressuurwedstrijden is vooral zien en gezien worden.niet zozeer richting jury maar naar elkaar. Als ik weleens op een wedstrijd kom heb ik eerder het gevoel dat het een modeshow en parade is...
Maar jij voelt je nergens thuis waar bitten, dekens en ijzers gedragen worden in combinatie met zadels incl. bomen.
bij ons op stal wordt alles weggehaald, vooral voor het plaatje en idd uit praktisch oogpunt (tastharen niet tussen gespen)
heb niet de indruk dat je er op wordt beoordeelt, maar wil zelf alles netjes en verzorgd hebben....
en naar welke kleur deken je hebt.
niet zozeer richting jury maar naar elkaar. Als ik weleens op een wedstrijd kom heb ik eerder het gevoel dat het een modeshow en parade is...
)
. Wat er heel erg uitsteekt knip ik wel wat bij, maar verder niet.
.
) en het uitstekende haar van de oren knip ik weg: vind het er netter uitzien
Niet vanwege het tegenhouden van een wintervacht (want daarvoor is een ongevoerde regendeken niet nuttig
), maar voor mijzelf ivm allergie. Scheelt mij weer poetsen aangezien hij in de winter ook buiten staat en dan zit meneer onder de modder.