Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mindim schreef:Is dit een serieus topic anders ga ik temmen.
Je hebt al zoveel van dit soort topics geopend, je zoekt een koophuis met ruimte voor 2 paarden, dan ben je weer op zoek naar een weide van een ha, voor 2 paarden. Dan woon je weer op een paardenacademie en ben je 17. Dan wil je weer 2 paarden in 1 box om kosten te besparen. Je bent op zoek naar een goed paard of grote pony, goed in alles of uitblinkend in 1 dicipline, geslacht maakt niet uit, veulen ook welkom. Dan zoek je een verzorgpaard en dan weer een volbloed om te kopen. Dan is er weer een topic waar je je ouders moet overhalen een paard aan te schaffen.
Kun je vertellen wat je nu wilt? Kijk uit met wat je op bokt plaatst, want de historie is voor iedereen te lezen.
funnygirl1 schreef:nou ik rij op een tinker en die heeft een zadel van 300 van zadel markt zit me tog heerlijk! echt leer en ze hebben um al 4 jaar geen schram dus das nonsens
)
funnygirl1 schreef:ik gebruik 50 kg per maand brok en 2 plakken hooi per dag, t zaagsel een halve baal in de week,
(paardje is 165) hoefsmid vind ik normaal 1x 8 weken tandarts 1 keer per jaar ik ga me zadel bij zadel markt urk halen

funnygirl1 schreef:ik gebruik 50 kg per maand brok en 2 plakken hooi per dag, t zaagsel een halve baal in de week,
(paardje is 165) hoefsmid vind ik normaal 1x 8 weken tandarts 1 keer per jaar ik ga me zadel bij zadel markt urk halen
funnygirl1 schreef:nou ik rij op een tinker en die heeft een zadel van 300 van zadel markt zit me tog heerlijk! echt leer en ze hebben um al 4 jaar geen schram dus das nonsens
Eh een pony is geen ras, dat weet je, neem ik aan?
.
Maar anders rond de €50, maar het verschilt geloof ik per zadelmaker.