Welke van de 2 stallen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Welke van de 2 stallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:41

Lijkt me een hele makkelijke keuze :D namelijk optie 2

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:42

Citaat:
Paard gaat zomers 24/7 naar buiten, kan bereden worden wanneer ik wil. Paard staat s` winters 8.00 tot 18.00 buiten. Paard wordt binnen en buiten gezet. Paard wordt gevoerd(ruwvoer). Paard wordt op aanvraag uitgemest(goed). Paard heeft 24/7 beschikking tot ruwvoer

keuze lijkt me duidelijk....

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 12:54

Arabesk schreef:
Citaat:
Paard gaat zomers 24/7 naar buiten, kan bereden worden wanneer ik wil. Paard staat s` winters 8.00 tot 18.00 buiten. Paard wordt binnen en buiten gezet. Paard wordt gevoerd(ruwvoer). Paard wordt op aanvraag uitgemest(goed). Paard heeft 24/7 beschikking tot ruwvoer

keuze lijkt me duidelijk....

Hihi, dankje Arabesk! Jij nog tips waar ik aan moet denken?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 12:56

An_J schreef:
Stal 2 absoluut, zonder twijfel. Ik vraag me alleen af wat je voert aan krachtvoer voor een 10 euro per maand...

Ik voer bijna geen krachtvoer, ik gebruik het alleen om rekoefeningen met haar te doen! Ze is al zo stevig! Wees gerust, ik zorg dat ze alle vitamines krijgt!
Met 25 kilo, doe ik meer dan 1 maand. Enne, connecties hè!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 15:16

Heeft iemand nog een suggestie voor gezond, niet al te duur voer? Pavo, Havens?

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:25

Hoi hoi,

Wat fijn dat je zo erover nadenkt wat het beste is voor Daisy, optie 2 lijkt me superfijn voor jullie beiden, maar je hebt je keuze al gemaakt las ik. Maak je gauw weer nieuwe foto's van je mooie meisje?

Groetjes, WIlma

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:34

Ik zou kiezen voor optie 1. Ik werk meer dan 40 uur per week, en rijd wedstrijden. Als mijn paard 24/7 buitenloopt is hij ten eerste niet in wedstrijdconditie en ten tweede vind ik het zelf onpraktisch. Daar komt bij dat de extra's die je bij de manege krijgt wel ontzettend handig zijn als je overdag zelf nooit de tijd hebt.

Echter, zou ik puur voor de recreatie rijden, dan zou ik voor de pensionstal kiezen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 15:50

Sannum schreef:
Ik zou kiezen voor optie 1. Ik werk meer dan 40 uur per week, en rijd wedstrijden. Als mijn paard 24/7 buitenloopt is hij ten eerste niet in wedstrijdconditie en ten tweede vind ik het zelf onpraktisch. Daar komt bij dat de extra's die je bij de manege krijgt wel ontzettend handig zijn als je overdag zelf nooit de tijd hebt.

Echter, zou ik puur voor de recreatie rijden, dan zou ik voor de pensionstal kiezen.

Ik zit nog op school, en rijd recreatief dressuur en springen. Volgend jaar gaan we dressuur wedstrijden doen, ik denk dat mijn pony vrolijker op wedstrijd en trailer is als ie buiten komt.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 15:51

Wilma schreef:
Hoi hoi,

Wat fijn dat je zo erover nadenkt wat het beste is voor Daisy, optie 2 lijkt me superfijn voor jullie beiden, maar je hebt je keuze al gemaakt las ik. Maak je gauw weer nieuwe foto's van je mooie meisje?

Groetjes, WIlma

Hooi, ik heb gisteren geprobeert foto`s te maken, wat resulteerde in allemaal neus-in-de-lens foto`s. Vandaag was er wedstrijd en kon ik neit rijden, maar ik zal snel weer iemand meesleuren!

willemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:33

Hee! Wat leuk dat je gekozen hebt voor de pensionstalling want dat is echt de beste keuze denk ik ! ;)

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:36

Ik zou voor optie 2 gaan paard voelt zich beter en je hebt minder kosten geen moeilijke keuze dus :D

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:31

Sannum schreef:

Of je maakt een keuze voor jezelf, of je maakt een keuze voor je paard. TS kiest duidelijk voor haar paard. Super toch.