namelijk optie 2 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
namelijk optie 2 Arabesk schreef:Citaat:Paard gaat zomers 24/7 naar buiten, kan bereden worden wanneer ik wil. Paard staat s` winters 8.00 tot 18.00 buiten. Paard wordt binnen en buiten gezet. Paard wordt gevoerd(ruwvoer). Paard wordt op aanvraag uitgemest(goed). Paard heeft 24/7 beschikking tot ruwvoer
keuze lijkt me duidelijk....
An_J schreef:Stal 2 absoluut, zonder twijfel. Ik vraag me alleen af wat je voert aan krachtvoer voor een 10 euro per maand...
Sannum schreef:Ik zou kiezen voor optie 1. Ik werk meer dan 40 uur per week, en rijd wedstrijden. Als mijn paard 24/7 buitenloopt is hij ten eerste niet in wedstrijdconditie en ten tweede vind ik het zelf onpraktisch. Daar komt bij dat de extra's die je bij de manege krijgt wel ontzettend handig zijn als je overdag zelf nooit de tijd hebt.
Echter, zou ik puur voor de recreatie rijden, dan zou ik voor de pensionstal kiezen.
Wilma schreef:Hoi hoi,
Wat fijn dat je zo erover nadenkt wat het beste is voor Daisy, optie 2 lijkt me superfijn voor jullie beiden, maar je hebt je keuze al gemaakt las ik. Maak je gauw weer nieuwe foto's van je mooie meisje?
Groetjes, WIlma
Sannum schreef:Ik zou kiezen voor optie 1. Ik werk meer dan 40 uur per week, en rijd wedstrijden. Als mijn paard 24/7 buitenloopt is hij ten eerste niet in wedstrijdconditie en ten tweede vind ik het zelf onpraktisch. Daar komt bij dat de extra's die je bij de manege krijgt wel ontzettend handig zijn als je overdag zelf nooit de tijd hebt.
Echter, zou ik puur voor de recreatie rijden, dan zou ik voor de pensionstal kiezen.