lol hebben met m'n Eldientje. Verder wil ik met haar op concours, en kijken hoe ver ik kan komen met mn ponybeest tussen de paarden.
Naz
Geplaatst: 05-05-03 22:08
Mijn doel was begin dit jaar toch maar eens een wp halen in de M1 Dat is nu gelukt en met dit paard wil ik proberen nog Z1 te worden, dan zit zij toch aan het einde van haar kunnen vrees ik.
dola
Geplaatst: 07-05-03 14:41
Ik vind het belangrijkste dat mijn paard bij mij gelukkig is en dat we samen een band opbouwen en al die 'kunstjes ' of hoe ieder het ook wilt noemen komt dan vanzelf ik hoef niet persee omdat het mooi staat voor de andere. Tuurlijk wil je dat je het allemaal kan ik ook maar als ik merk dat het tenkoste van me pony gaat of dat ik te veel verw8 van me pony dat ik alles te snel wil en mooi wil zoals andere 'beroemde' paarden mensen ook kunnen ,denk ik nee want het moet vanjezelf komen en van je paard als jullie klaar zijn voor de volgende stap moet je dat doen en niet omdat je de beste wilt zijn beter dan andere!Al die poespas overal omheen hoeft voor mij niet dat is aleen maar voor je eigen ego!!! Van hoe mooi is mijn pony of whatever van mijn part is die paars met een rood randje daar gaat het niet om!!!! Ik hoop dat jullie mij snappen zo niet pech!!! Doeiiii iedereen veel suc6 met je paard