Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jesito schreef:O oke![]()
Die boze gezichten zou ik er dan voor over hebben, mijn paard zijn welzijn gaat voor.
Vragende mensen kunnen geholpen worden.
Dat is idd zo ja, het welzijn van je paard is t.a.t. het belangrijkste. Alleen als je iedere keer weer de wrok van andere stalgenootjes over je heen krijgt vraag ik me af hoe lang het leuk blijft om op stal te komen. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om het te negeren, maar het is zo zonde aangezien het op andere stallen er wel juist heel leuk en gezellig aan toe kan gaan 
principal schreef:zoveel reacties alweer, ....
Ik heb gehele dag kunnen overdenken, en twijfel flink over de stal waar ik de vraag had gesteld, en heb geen zin in welke confrontatie dan ook. Ik kies ervoor om voor mijn paard een leuke plek te zoeken, he he.
En hopelijk kan ik daar een nieuwe start maken, met de overige pensionklanten.
Ik heb morgen een gesprek met de stal waar ze overdag in de paddock komen voor 8 uren ongeveer, ik hoop dat ik rond kan komen met de dagen die ik beschikbaar heb om in het rooster mee te kunnen draaien.
OP de huidige stal is de idd de stalhouder veel bereid , en niet consequent dit aan te bieden naar andere klanten, die zelf die taken niet willen/kunnen doen, dit ook ivm hun werktijden.
Ikzelf werk over 4 dagen, en ben verplicht mijn dochter naar school te brengen, ik heb 1 vrije dag en nog weekend. Voor degene die wilde weten ......
Ik denk toch dat het meer rust geeft als ik weet dat paardje op zijn plekkie staat, dan dat ik idd een slag in de ronde moet vliegen om hem eruit te krijgen naar buiten.
Dus vele tips en een goed geweten v mijzelf geeft dit resultaat.
Arabesk schreef:Ik zou gewoon een andere stal zoeken waar de paarden minimaal 8 uur per dag buiten komen óóḱ in de winter. Zolang je die niet gevonden hebt, kun je beter nog maar even wachten met het aanschaffen van een eigen paard.