Aura lezen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:55

ilovehorses4ever schreef:
Ik geloof er nog steeds niej in eigenlijk, maar ja, kga dit natuurlijk niet af lopen kraken. Ik vind t wel grappig om te lezen eigenlijk


Als je een paar honderd jaar geleden zou vertellen dat je kon spreken met iemand aan de andere kant van de wereld met alleen een klein doosje ter grote van een hand... Dan hadden ze je ook voor gek verklaard!

Toch hebben we nu de mobiele telefoon die werkt met onzichtbare stralen... Tja, zolang we niet iets wetenschappelijks uitvinden om zulke dingen zichtbaar te maken (wat Aura fotografie wel zegt te kunnen) zul je mensen houden die het niet geloven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:58

vera schreef:
Ik vind het zeer kortzichtig om dit met dit soort uitspraken af te doen.

Dat is ook niet mijn uitspraak maar een uitspraak van een kennisje die zelf natuurgenezer is. Volgens haar was het geen enkel probleem wanneer de patient alleen maar beter werd door suggestie. Het doel was daarmee bereikt het hoe was volgens haar niet interessant...........
Ik vind het dus ook bijzonder kortzichtig om zo met je patienten om te gaan.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:55

Misschien is de suggestie energie die op positieve wijze mee wordt gestuurd naar het te genezen euvel? Lachen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:58

ik geloof er wel in. voor iedereen die er niet in gelooft: hoe verklaren jullie dan die dingen die die mensen met paarden voor elkaar krijgen. En dat ze dingen van je paard weten die je zelf nog niet eens weet.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:20

ilovehorses4ever"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Maar iedereen kan aura's leren zien. Maar dat is zo'n lang verhaal (= geen zin om te typen) en je moet veel gedult hebben.


Zo n lang verhaal... dat zal toch wel meej vallen Verward Maar goed zelfs met verhaal geloof ik het niet. Ik vind dit best een grappig topic want iedereen gelooft het gewoon, maar das toch niej mensenlijk. Dat kan gewoon niet. Schijnheilig Verward
[/quote]

Dus als jij het verhaal leest en jij oefent het en het lukt...
BTW over dat andere omdat mensen er geld mee verdienen: Als het allemaal heel toevallig waar is wat ze zeggen.. wat ze eigelijk niet kunnen weten, dan zou het bij élk mens wel héél toevallig zijn. Verward Knipoog

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:49

Ik geloof er ook in en vooral als je die verhalen leest. Ik zou er zelf meer van willen weten. Hebben ze niet meer van die pagina's?
Er werd ook gezegd dat iedereen het kan leren, maar hoe kan dat dan. Volgens mij moet je toch iets in je hebben om het te kunnen zien of voelen? Ik heb namelijk nog nooit een aura gezien door zelf naar een mens of dier te kijken.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:51

als mensen ze uit zich zelf kunnen zien heet het paranormaal begaaft ofzo. Het is ook niet gewoon kijken zo leer je het niet, w8 k ga het nu ff opzoeken tot zo

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:05

Hoe kun je een Aura zien??


Het geheim van het zien van een aura is dat je niet direct naar de voorwerpen kijkt maar er vlak langs. Hieronder een kleine oefening:
1 Ga prettig en ontspannen zitten.
2 Laat je ogen rusten op een punt op enige afstand.Probeer je nu zonder je ogen te bewegen, gewaar te wordenvan hetgeen zich binnen het gezichtsveld bevindt-bovenaan,onderaan,links en rechts. Met deze oefening kan je leren naar randen van dingen te kijken. Na zo'n oefening kan het gebeuren dat je dingen bijna als in een hallucinatie ziet opgloeien.
3 Herhaal de oefening, maar nu richt je je op een mens. Ga de persoon niet aanstaren, maar kijk naar een punt op zo'n 5 cm van de huid(na enige oefening zie je het verschil vanzelf)
4 Staar nu naar de ruimte binnen de 5 cm van het gezicht, eerst links, dan rechts daarvan. Na een zekere gewenning zie je een heldere, en misschien wel gouden band om het hoofd van de ander verschijnen;dat je ook andere kleuren ziet kan ook


------------------------------------------------------------------------------------

Aurakleuren:

* Rood
Positief (krachtig):
kansen, actie, kracht, verlangen, snel tempo, ambitie, liefde, vitaliteit, vriendelijkheid

Negatief (vaag):
spanning, onderdrukte gevoelens, woede, angst


* Oranje
Positief (krachtig):
vertrouwen, creativiteit, activiteit, dynamisch, originaliteit, plezier, contructieve ideeën, liefdegevend, sensueel

Negatief (vaag):
irritatie, behoefte om anderen te imponeren


*Geel
Positief (krachtig):
blij, opgewonden, open, speels, nieuwsgierig, intelligent, intellectueel, helder denken, sociaal, verantwoordelijk, warmte

Negatief (vaag):
manipulatief, kritisch, honger naar macht


*Groen
Positief (krachtig):
genezer/leraar, volwassenheid, harde werker, ambities, vriendelijkheid, sterkte, groei, vernieuwing, vitaliteit, liefdevol, vreedzaam

Negatief (vaag):
eenzaamheid, kil, afgunst, oneerlijkheid


*Blauw
Positief (krachtig):
communicatie, intuitie, rust, waarheid, wijsheid, loyaal, verbeeldingskracht, dromen, inzicht, goed geheugen, denker

Negatief (vaag):
vermoeidheid, obsessies, dogma


*Violet
Positief (krachtig):
kennis, vertrouwen, meditatief, magie, verbeeldingskracht, bewust, onbevooroordeeld, wijsheid en meesterschap

Negatief (vaag):
starre overtuigingen, verwarring, spirituele verslaving, lichaamsonbewust


*Wit
Positief (krachtig):
spiritualiteit, goddelijke geneeskrachtige energie, engelen/gidsen, wegbereider, zuiverheid, bescherming, nieuw begin, rustgevend

Negatief (vaag):
perfectieplaatjes, starheid, onechtheid, wankele gronding


*Roze
Positief (krachtig):
medeleven, genegenheid, liefde, vreugde, enthousiasme

Negatief (vaag):
te hard je best doen, vermijdingsgedrag, verstoppen in aardigheid


* Zwart


Positief (krachtig):
(transparant blauw-zwart) kennis uit vorige levens, wijsheid

Negatief (vaag):
angst, ziekte, negativiteit, haat

-----------------------------------------------------------------------------------

Foto's:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat eht nu een beetje duidelijk is??
Ik weet niet of mensen hier iets aan hebben gehad??
Veel succes ermee!
Ik hoor het wel Haha!

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:26

Lisette schreef:
Er bestaan zelfs cursussen voor. Zie www.telepathiemetdieren.nl. Deze cursus hebben mijn moeder en ik ook gevolgd. Erg interessant. Als iemand wat meer info wil pb me maar.


Lisette, ik heb op deze site gekeken maar wat mij verbaasd is dat het ook telefonisch kan Verward
kan jij misschien uitleggen hoe zoiets werkt? Vind het nogal wat om iemand (voor mij puur voor de lol) van verweggistan te laten komen om met mijn paard te "praten", en stiekum wil ik ook misschien wel de gezichten (en geluiden!) van mijn nuchtere mede-paardenhouders niet.

Tevens zag ik dat de cursussen al geweest zijn (ben altijd net te laat als ik iets wil) Weet jij of er nog nieuwe komen?


gr. Joos

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:30

p.s. voor de liefhebbers

Ik weet dat ElCid hier op Bokt het ook doet, via foto of behandeling aan huis.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 09:56

Rocco heeft meerdere een auralezing gehad (Woody en mijn hondje maar 1 keer) omdat het bij hem nogal vast zat. De eerste keer is ze gekomen (heeft heel erg geholpen, hij werd veel rustiger, maar bleef wel gevaarlijk). Daarna heeft ze het een keer via een foto gedaan, zijn gedrag veranderde niet echt, maar het contact met mij wel heel erg. De laatste keer is ze weer geweest, en toen was het eigelijk over, maar ze zij dat hij wel heel gevoelig was en zo weer een probleem kon oppikken, ze heeft me toen naar terra natura (NH) gestuurd, omdat als ik mijn gedrag wat zou veranderen, hij minder gevoelig zou worden.
Dat heb ik gedaan, en nu is alles over, en heb ik de ideale pony!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 10:14

Hey wat gaaf! Lachen Dorine kun jij een foto van Bunny beoordelen voor mij? Lachen

Zelf geloof ik het wel hoor. Ik keek net ook naar de microfoon van de computer goed en toen zag ik er blauw omheen! Verder ga ik zo ook goed bij Bunny kijken! Ben benieuwd.

Waar ik zelf naae mijn idee wel veel uit kan lezen zijn de ogen. Mischien onzin hoor maar het lijkt alsof ik er soms hele verhalen uit kan zien, behoefte's, eenzaamheid, of ze gelukkig zijn of niet. Tja ik kan nooit nagaan of het echt klopt.
Het is heel waarschijnlijk zo dat Bunny Elise die nu 2 weken weg is ontzettend mist ( ze stonden met zn 2e in een stal). Maar opzich laat ze dit niet erg merken vind. Hoe zou ik dat nou kunnen zien, en heeft ze dan ook een andere kleur op zich?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:13

Bestaat er geen grijs auro, dat leek net zo bij Bunny???!!!!!!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:26

Ik heb vanmorge voor een bokker op afstand gewerkt, gewoon met een foto.
Ik zal mits degene hier zelf iets over wil zeggen zijn of haar naam niet vertellen.
Het kan wel degelijk op afstand werken het is alleen heel moeilijk te bepalen of iets nu is in het verleden is geweest of nog staat te gebeuren.
Als ik bij een persoon of dier zelf ben is dit veel gemakkelijker maar het kan absoluut.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:28

Angilque kan je dat ook bij Elise doen? Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:33

Ik wil het voor je proberen

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:41

wauw, wauw, wauw!!

Wat mateloos interessant!! Een topic naar mijn hart!!

Marieke, ontzettend bedankt voor de heldere uiteenzetting wat betreft aura's lezen!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:19

Avanti schreef:
Bestaat er geen grijs auro, dat leek net zo bij Bunny???!!!!!!!!


ghe ghe ja druggebruikers hebben vaak ook grijze vlekken in hun aura's.. }>

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:47

Ik ben bij de zelfde stal als Jolynn,waar D. met paarden praat.Ze weet altijd wel iets te vertellen,wat alleen de eigenaar weet.Zo ook een keer dat een paard vroeg of 'ie eindelijk mocht gaan eten,bleek dat ze hem vergeten waren te voeren!Toeval?? Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:26

Pellie"]
[quote="Avanti schreef:
Bestaat er geen grijs auro, dat leek net zo bij Bunny???!!!!!!!!


ghe ghe ja druggebruikers hebben vaak ook grijze vlekken in hun aura's.. }>
[/quote]

Ow hahahahah Haha! Dan zal ik wel niet goed gekeken hebben, maar ik zie het ook bijna niet bij haar Scheve mond

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:27

Angelique18 schreef:
Ik wil het voor je proberen


Super ik zal de lnik van de laatste foto's ff opzoeken!

[ITP] Laatste foto's van Elise ;'( sommige foto die er later onder staan zijn ouder ik denk dat je het beter met die nieuwste kon doen Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:25

Ik sluit niets uit hoor, maar dat verhaal van die 2 paarden van die vriendinnen die buiten gingen rijden (dat aura verhaal in Bit) en die onderling ruzie hadden, dat gaat mij toch iets te ver, ik vond het niet geloofwaardig meer overkomen. Moest er wel om lachen.

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:09

Weten jullie nog meer pagina's met aurafoto's?
Vind ik wel heel mooi!!
(wil iemand eens naar een foto van milton bekijken, angelique misschien?)
Ik heb het idee dat ik ook aura's kan zien maar nog niet weet hoe ik het moet doen. Mij moeder kan het namelijk heel goed, en soms heb ik wel het idee van: hee, wat is dat? maar als ik goed kijk is het weer weg. Mijn tante doet ook aan reiki (ze is reiki master) dus het zit wel in de familie...

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:17

Okee Angelique heeft voor mij ook gekeken!

Eerst Elise, ze was happy maar kan niet omgaan met een grote verandering in haar leven!
Nou hoe kan het anders ze is bij ons weg ( Verdrietig ) verkocht en staat nu ergens anders. Ik zal gelijk even het nummer vragen aan Mary. Ook zou ze dan nu lusteloos was, nou als dat nu klopt geloof ik er voor 100% in want bij mij is ze nog NOOIT lusteloos geweest dus als ze het nu daar wel is ( wat ik natuurlijk niet hoop) klopt het allemaal! Ik wil wel graag wil snel langs haar.

Nu bunny:

Ze vertelde dat ze pijn heeft in haar mond, de paardentandarts moet komen. Het gekke is dat ik altijd in mijn achterhoofd zo'n vermoede heeft gehad want ze doet nooit zelf haar mond open voor het bit!
Dat ze mij lief vind Lovers maar mij nog niet helemaal vertrouwd wat meer aan haar ligt dan aan mij.
Nou rijtechtnisch krijg ik nog en ben ik erg benieuwd naar!

In ieder geval erg bdank Angelique en er zit zeken weten een grote kern van waarheid in!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:41

uurlijk verteld ie dat niet in woorden, maar zoiets ziet ze. Ik geloof zeker niet in iedereen die dat doet, maar ik geloof wel dat er een kern van waarheid in zit.