Wat vinden jullie van dit paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 00:04

Ik vind hem heeeel mooi, alleen ik mis nog lekkee dikke sokken wahhhhhhhhhhaha ja sorry hoor ben tinker gek ik zie wel vlekjes maar geen haar...

nee grapie ik vind het een heel mooi paard vooral nu ik dus op vlekjes val, hij ziet er op en top gezond uit op de foto..
kijkt helder enz...

geen idee wat zoiets moet kosten, maar mijn mening is niet te veel!!!!!!!! wahhhhhhhhhhhhhaha kost altijd te veel weet je..

veel succes joh..

Monique

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:42

qua prijzen heb ik er totaal geen verstand van, maar hij is wel geweldig!!!!!!!!!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:26

hij ziet er prachtig uit, maar laat het keuren voordat je hem koopt !!!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:25

Hij ziet er erg mooi uit..
Hoewel ik de vraagprijs erg veel vind..
Maar ik weet er dan ook niet zoveel van..

Als ik het zo hoor zou ik wel heel erg oppassen bij de mensen die hem nu hebben..

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:41

regien schreef:
:
Ik vind ten eerste het paard vrij smal, nou verwacht ik niet veel bespiering bij een 4-jarige dat zou ook niet goed zijn, maar qua borst en achterhand had het net iets meer gemogen naar mijn smaak.

Waarom is het niet goed als een vierjarige veel bespiering heeft?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:49

idd samsam!!!hengsten hebben vaak van nature al veel bespiering, misschien doelt regien erop dat er steroiden in het spel zouden zijn , lijkt me niet als ik dat paard zo zie
ok ik vind het een supergave knol!maar ik zou noooooit bij een handelaar een paard kopen , ik heb zelf altijd op handelsstallen gewerkt,ik wéét dus waarom......
nou zeg ik niet dat alle handelsstallen zo zijn ,tuurlijk niet,maar als er hier op de site al zoveel mensen zeggen dat het daar niet pluis is........!!!!!!!
pas alsjeblieft op en haal een goede,ONPARTIJDIGE dierenarts erbij om te keuren , en zeg erbij dat het paard van die handelaar komt!!