Advies gevraagt..Wat vinden jullie een normale prijs..?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:03

DL_ schreef:
Ik vind het echt errug duur.
Waar ik sta hebben we 20 x 40 bak binnen, 20 x 60 buiten, longeerkraal (allen voorzien van goede agterberg bodem), stapmolen, solarium, verwarmd water op de wasplaatsen, ruime boxen, veel weidegang en er wordt voor je gemest en wij betalen 215..

Voor een schuilstal en een buitenbak zou ik dat écht never nooit niet betalen..

Ligt er echt aan waar je woont, want ik had in het westen niet veel keus. Prijzen zijn daar echt va 225 zo een beetje. En gek genoeg hoefde ik van de stal waar ik 300 betaalde niet zoveel te verwachten. prijs zegt dus niet altijd wat over de kwaliteit. vaak wel over wat men kan bieden qua luxe zoals binnenbak, molen, solarium etc etc. Bij de meesten betaal je dan nog wel apart voor het solarium en de molen......

TesjeBesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:04

ik betaalde altijd maar 60 euro voor een stal met hetzelfde waar jij over beschikt nou woon ik in friesland en is het daar stukken goedkoper , bij mij in het dorp betaal je 160 en precies het zelfde wat jij hebt dus ik vind het een goede prijs , :D

Anoniem

Re: Advies gevraagt..Wat vinden jullie een normale prijs..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:24

ik ben met een vriendin vandaag bij natascha geweest en onze veulens komen de komende maanden naar haar toe. ze heeft een prachtig stuk land, een superinstelling en wij zagen terwijl ze de plannen beschreef het voor onze ogen gebeuren :D
ik vind je prijs heel erg redelijk, het is maar net wat je wilt.
wat natascha biedt, kan ik op deze afstand absoluut niet ergens anders vinden en is precies wat ik mijn paard wil bieden. voor mij is altijd buiten met variatie, in een kudee met goed toezicht belangrijker dan een binnenbak, stapmolen, wasplaats etc..

en natasch, aanbod blijft hoor, als je hulp nodig hebt.. ;) :D