Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dus ik doe het vaak met verstand op nul en luisterend naar de geluiden van de paarden en de vogeltjes. In de winter weet ik nog niet hoe en wat, toen stond Bregh nog niet in die weide dus dat wordt voor mij ook zoeken hoe en wat met de mestafvoer.

. Al ben ik nog enorm verwend
met de paarden aan huis, en dus alle gemakken van alles lekker bij de hand (water, hooi).
. femke27 schreef:Het enige advies wat ik je kan geven is dan ook: leer ervan te genieten! Dat doe ik ook. Het is toch een voorrecht dat je zo'n prachtige buitenhobby hebt?
HOI!
maar ik heb er geen hekel aan. Gemiddeld genomen haal ik ten minste om de dag de mest uit de wei, en als ik nog plek heb op de kruiwagen dan vul ik die aan met onkruid wat ik uittrek. Daar ben je dan ongeveer een half uur tot een uur mee kwijt. Ik reken dan ook een uur of 4 Bo-tijd voor overdag, of als ik moet werken een kleine 3 uur 's avonds. Tja, de wei-tijd gaat af van je rij-tijd, maar ja, dan staat je knollie wel weer in een mooie schone wei. Ik lig ook liever in een schoon bed.