Famke29 schreef:Ben benieuwd wat de vorige eigenaresse er van zegt, maar je hebt niet alleen een wever gekocht, maar ook een paard dat enorm kleeft aan jouw ander paard... en niet kan omgaan met andere paarden... Misschien zijn er in de prijsklasse waarin je zoekt veel paarden die wat mankeren, maar je kan ook geluk hebben. Is het misschien een optie om eens naar een 2-3 jarige te kijken die nog niet beleerd is? Neem idd iemand mee die weet waar 'ie naar kijkt, en met verkoper afspreken dat het paard gekeurd moet worden (als ze moeilijk doen dus niet kopen, want dan is er iets niet goed), valt de keuring negatief uit betaalt de verkoper en omgekeerd..
ik heb nog niets gehoord van haar,misschien wel logies
maar als die alleen zou weven en verder niks had ala..maar door dat bonken heeft hij ook wat vocht in ze knieen waar ik al een risico mee loop..nu vind ik het gewoon zielig als ik me andere paard bij hem weg haal..al is het er naast..en kost het zijn benen door dat geweef..want gisteren heb ik 3 kwartier gereden,en hij heeft 3 kwartier staan weven...er zat ook voor het hek een kuil..en er naast..
ik heb het ook geprobeert met hem slobber te geven..maar hij eet dan gewoon niet..en als ik hem op stal zet,denk ik dat hij zijn stal afbreek...
en ik zoek juist een braaf paard die wat ouder is. en waar je bij wijzen van spreken door amsterdam kunt lopen..geen paard die ik nog moet inrijden ofzo...maarja volgens mij moet dat paard toch wel te koop zijn voor 3000 euro...