die in deurne staat er omdat de leerlingen in het weekend naar huis gaan.en zo goed is die molen niet want die is helemaal dicht,dus de paarden lopen daar sweekends een uur in een donker hol, ook geen overzicht of er een onderdoor kruipt ofzo, een keer heb ik mee gemaakt dat er in het weekend een paard onder een paar hekken door was gekropen en dat ie toen onder de motor van de molen liep en zijn hele rug kapot had.mijn paard liet ik mooi in het midden van de molen zetten,daar was een soort paddockje.maar zelf heb ik nu ook een (open) molen en dat is echt een uitkomst!de ene kan losstappen terwijl ik de andere rijd en daarna kan de ene uitstappen terwijl ik de ander rijd.ook na het wassen is het heerlijk om hem zo op te kunnen laten drogen.draven doe ik nooit in de molen,dat geeft veel eenzijdige belasting aan het paard omdat ie constand rondjes moet lopen.maareh alles bij elkaar ben ik dol op de stapmolen
(alleen zijn er helaas mensen die hem gebruiken IPV rijden en dat is natuurlijk VAUT!)