Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacknestor schreef:.... daar naast kan je het zo duur maken als je zelf wilt!
PonyDakota schreef:Ik betaal 94 voor de stal en 28,50 voor lidmaatschap van rijvereniging. 9 euro voor een zak bix. ook 1 keer permaand ongeveer. 25 euro voor bekappen 1 keer per 8 weken. Dat waren de maandelijkse kosten wel zo'n beetje.
Lotje02 schreef:Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil, maar ik denk dat je deze weddenschap gewonnen hebt![]()
Mijn paard staat op volpension en ik betaal € 300,- per maand. Daar komen nog de kosten van de hoefsmid, dierenarts, (prive)lessen, wedstrijden en alle extra's bij. Ik zit dus rond de €400,- per maand.
caspar2007 schreef:PonyDakota schreef:Ik betaal 94 voor de stal en 28,50 voor lidmaatschap van rijvereniging. 9 euro voor een zak bix. ook 1 keer permaand ongeveer. 25 euro voor bekappen 1 keer per 8 weken. Dat waren de maandelijkse kosten wel zo'n beetje.
dan heb jij zeker een pony die hoog uit 1 kilo brok per dag krijgt???
want ik redde het nooit met 25 kilo voor een hele maand
ik bedoel een groot paard eet wel 2 tot 4 kilo brok per dag
(nagelang zijn werkzaamheden)
caspar2007 schreef:PonyDakota schreef:Ik betaal 94 voor de stal en 28,50 voor lidmaatschap van rijvereniging. 9 euro voor een zak bix. ook 1 keer permaand ongeveer. 25 euro voor bekappen 1 keer per 8 weken. Dat waren de maandelijkse kosten wel zo'n beetje.
dan heb jij zeker een pony die hoog uit 1 kilo brok per dag krijgt???
want ik redde het nooit met 25 kilo voor een hele maand
ik bedoel een groot paard eet wel 2 tot 4 kilo brok per dag
(nagelang zijn werkzaamheden)
Pashon schreef:wij hebben 3 pony's aan huis staan en 1 paard staat op mijn werk ik betaal op het werk geen stallingskosten maar de overige kosten zoals wormkur en dergelijke zijn uiteraard wel voor mijn rekening.
voor 3 pony's en 1 paard ben ik ruim €600,- p/m kwijt.
repede schreef:mijn paarden krijgen smorgens 1 kg , smiddags hooi , savonds 1 kg .
en ik voer haar op t moment paardenmeel bij omdat ze naar de gengst gaat.
en dan hoeft mijn tinky nog nieteens hard te werken
1kg voor een paard dat in de sport loopt vind ik ook erg weinig