koop nooit zonder keuring die je zelf hebt laten uitvoeren.En verder veel lezen om je heen kijken en vragen,open staan voor alles er zijn met name op grote pensionstallen vele meningen[positief en negatief] weet wat je wil en echt niet wil.succes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
koop nooit zonder keuring die je zelf hebt laten uitvoeren.
golden29 schreef:ik denk met een paard dat je nooit uitgeleerd bent, ik vind sommige reacties hier zoals brennie heel erg overdreven. En het doet me denken aan die verwaande meisjes van de manege..... erg treurig.
Als ik had neergezet ik ga een koe kopen en ik weet weinig van de verzorging, had er geen haan naar gekraaid. Maar bij een paard lijkt het inderdaad wel alsof je alles tot in de kleinste details moet weten. Ik weet niet wat dat is met paarden.......
waarschijnlijk omdat het vroeger alleen voor de elite was, en dat sommigen mensen daar nog in voortleven. haha ik zou het anders echt niet weten
.... elvirah schreef:ik weet dat sommigen ook zo over mij ook gedacht hebben toen ik mijn eerste paard kocht, zo van dat wordt nooit wat