Maitu schreef:Ik denk dat paarden makkelijk 100 kg kunnen dragen. Maar mooi is anders....naar mijn mening. Paardensport is eigenlijk net zoiets als ballet, sierlijk, alles moet naar het schijnt vanzelf te gaan. Als ik dan vanalles zie drillen en klotsen en op en neer bewegen, kan ik dat persoonlijk niet mooi vinden. Bovendien hebben dikke mensen vaak ook roldijen, dus ook een wat minder stille beenligging, voeg daar een rood hoofd, en een uitpuilend jasje aan toe......tja, not my kind of taste.
Ik denk dan altijd in m'n hoofd; ach was toch lekker thuisgebleven...in plaats van jezelf zo te pijnigen.
Tsja kijk dat is het plaatje.
En zoals gezegt dat is idd mooier met een slanke den erop.
Maar ik pijnig mezelf niet als ik op een paard zit, en mijn slanke stalgenoot zit na 30 minuten op mijn "engeltje" ook met een rode kop.
Uitpuilende jasjes betekend dat je een maatje groter moet nemen, simpel.
*Kunnen sommige slankere meiden trouwens ook weleens aan denken, dat is gewoon een kwestie van verkeerde maat kopen. Genoeg slanke meiden die met een te strak en uitpuilend jasje rondrijden*
Roldijen heb je gelijk in, maar ik ken ook mooie slanke meiden die hun benen uitsteken, hun handen alle kanten op laten gaan en wiens doorzit meer een hoobelpaardgehalte dan een echt paard gehalte hebben.
En 9 van de 10 meiden hebben toch borsten die heen en weer blijven "klotsen"
Een slanke den met cup D zou dan dus ook niet meer kunnen rijden.

.
internetten!
, dus wandelen doe ik ook niet meer, wel probeer ik zo vaak mogelijk op de fiets naar mijn paard te gaan
voet omhoog een groot deel van de dag, dus dat schiet ook niet op, het is maar goed dat ik te lui ben om regelmatig iets lekkers te gaan pakken uit de kast 
maargoed uiteindelijk hebben ze haar op een fries gehesen (ze kon dr niet eens zelf op komen). Nou aan alle kanten van t zadel hing gewoon vet en zelfs met t stappen zakte dat beest zn hele rug door
(ik begrijp nog steeds niet waarom ze door mocht rijden) En met draven was t helemaal verschrikkelijk, ik noem dat gewoon echt dieren-mishandeling! Dat beest had er overduidelijk heel veel last van, maar dat mens dr afbokken kon echt niet... (veelste zwaar om ook maar een milimeter omhoog te komen) Ik vond het echt verschrikkelijk om naar te kijken!