Citaat:
Wat betreft de vraag wat ik van het paard verwacht: Wel, ik heb mijn haflinger verkocht omdat ik meer dressuur wou gaan rijden en hij hier niet geschikt voor was, dus ik wil wel echt dressuur rijden met hem
.
Citaat:
maar graag zou ik dat willen doorbreken en wel 'scoren' met mijn Anda. Op Grand Prix niveau rijden er toch ook anda's mee? Ze kunnen het wel hoor, je moet gewoon het juiste paard vinden
.
Citaat:
Ook al zal ik misschien nooit wat winnen, daar doe ik het niet voor, ben niet zo'n wedstrijdfreak. Wil eigenlijk gewoon voor mezelf goed rijden...
Citaat:
het gaat mij helemael niet om winnen en hoog rijden....
Ik wil gewoon voor MEZELF wat meer bijleren op dat gebied en er verder ingaan. Wieweet rij ik zelfs geen wedstrijden.
Idra ik denk dat je zelf eerst eens erachter moet gaan komen wat je nou wil, ik heb wat quotes van je neergezet, het ene moment wil je GP rijden, het andere moment ben je geen wedstrijdruiter....
Ik val je absoluut niet aan maar je moet op een gegeven moment op zijn minst weten wat je wil, straks als dit paard goedgekeurd wordt zit je met een 8 jarige Groene hengst, dan zal je geen tijd en geen ruimte meer hebben voor twijfel
Je kan het nu wel hier gaan vragen maar JIJ moet beslissen dat kunnen wij hier echt niet voor je doen hoor.....
Suc6 en laat fff weten wat er uit komt.