Alternatieven voor een zadelkast?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Re: Alternatieven voor een zadelkast?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 20:28

Ja momenteel ben ik ook even goed aan t ijken naar die dekenkisten Francis, die hebben vaak de goede afmeting ;)

Verder ben ik nog een adres tegen gekomen voor een duitse Bundeswherspind, die zijn ook echt super, van die grote houten legerasten en die heb je ook in een extra grote afmeting, maar moet hem wel nog eerst vinden haha!

Francis

Re: Alternatieven voor een zadelkast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:49

Die houten Duitse kasten zijn idd super, stalgenootje heeft er een. Die zijn écht Deutsche Gruntlichkeit zo zwaar, niet te tillen dat ding! En idd groter dan mijn dubbeldeurs, daar hoef je niet in te slopen om er overdwars een westernzadel in te kunnen hangen. Als je zo'n kast op de kop kunt tikken zou ik daar zéker voor gaan.
Die van m'n stalgenoot heeft er zelfs een spiegeltje in de deur :D Altijd handig na het rijden wanneer je je cap/hoed weer af zet ;)

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 06:56

Ja dan zit misschien mijn haar weer een aantoonbaar naar het rijden want om de een of andere reden lacht mijn vriend me altijd uit als ik thuis kom haha :+