Caira schreef:Dat snap ik best Mirel, maar is het dan wel eerlijk om een paard te nemen? Kun je voor je eigen plezier de basisbehoeften van een paard opzij zetten?
Sorry ben soms traag van begrip maar wat bedoel je precies?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kazary schreef:Controle zal denk ik moeilijk gaan, maar wat er op zijn minst kan is dat ..m2 per paard beschikbaar moet zijn. Als dat er niet is dat je geen paard mag houden.

kazary schreef:Regen, gewoon naar buiten hoor. Hoe zouden paarden in een natuurgebied dat doen? Allemaal weg smelten?
Controle zal denk ik moeilijk gaan, maar wat er op zijn minst kan is dat ..m2 per paard beschikbaar moet zijn. Als dat er niet is dat je geen paard mag houden.
Al denk ik dat die chip in de nek ook wel wat kan doen. Bij koeien is er ook een registratie op nummer. Waarom dan niet per chip nummer?

Maar ik weet dat het goed is voor hem om te bewegen dus heeft hij mooi pech. Een kind wil ook elke dag patat met appelmoes, maar die van mij krijgt dat ook niet omdat ik weet dat gezond eten ook moet.